• Wooohh. Ik heb deze kerst 2 boekenbonnen ontvangen. Eentje van 20 en eentje van 40 euro. Heel leuk natuurlijk, want ik hou gewoon van boeken.
    Ik heb beslist - en er al eerder een topic over gemaakt - om een Wreck This Journal te kopen. Bùt, wat moet ik dan met die andere 50 euro doen?

    Wel, raad me eens wat boeken aan.
    ~ Ik hou wel van iets speciaals. :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik ben echt een boekenwurm dus ik kan je wel tips geven. van welke boeken hou je?

    Ik lees nu een boek van Karin Slaughter in het engels dat wel. Maar ik vind het echt een heel goed boek. Ze schrijft thrillers, die ook in het Nederlands vertaald zijn. Verder vind ik James Patterson een geweldige schrijver. Of Dan Brown? Wel allemaal Thrillers.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    raplove schreef:
    ik ben echt een boekenwurm dus ik kan je wel tips geven. van welke boeken hou je?

    Speciale boeken. :9~ Maar ik hou niet van akelige dingen, alles behalve dat. Er mag romantiek in voorkomen, maar het liefst lees ik realistic.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Speciale boeken. :9~ Maar ik hou niet van akelige dingen, alles behalve dat. Er mag romantiek in voorkomen, maar het liefst lees ik realistic.


    ok wacht

    -zoek zoek-

    -zoekt nog steeds-

    -gevonden-

    ik raad je dit boek aan over een moslim prinses die opgesloten zit in luxe.
    en het is waargebeurd.

    http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/sultana/search/true/searchType/qck/N/8299/Ntk/books_all/index.html

    de hongerspelen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wreck This Journal is geweldig (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Never Let Me Go/Laat Me Nooit Meer Gaan(?). Zo'n goed boek :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Boeken zijn altijd leuk! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als je van Twilight houdt zou ik 'woeste hoogten' of 'het tweede leven van Bree Tanner' mee kopen als je die nog niet hebt.
    'Woeste hoogten' is het boek dat Bella altijd veel leest (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    boeken van Helen Vreeswijk:Y)
    Of In de Ban van de Ring(Y)
    Of Harry Potter
    De hoe overleef ik serie


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Wreck This Journal was veel duurder toen ik 'm kocht ._.
    Ghostgirl is leuk =]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wings - Aprilynne Pike
    > die lees ik nu en is echt supergoed. Gaat over een meisje dat erachter komt dat ze een elf is. ^^


    Let the Night embrace you

    Een vriendin can mij houdt van de boeken van 'Candide' ofzo.
    Maar ik heb geen idee over wat ze gaan (:
    De boeken van Pieter Aspe zijn ook wel aan te raden :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini is prachtig en Taal is zeg maar echt mijn ding van Paulien Cornelisse is ook heel leuk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik vind de boeken van Mel Wallis de Vries heel goed.
    dat zijn jeugdtrillers.