• De wereld waar wij allenmaal in leven? Een tijd geleden werd er een buschauffeur gestoken, heel veel mensen waren er bij. Niemand deed iets, is 112 bellen zó moeilijk? Het kost je nog geen eens beltegoed en je valt heus niet op in de menigte.
    Het enige wat er werd gedaan was kijken, alsof het een soort film is. Dat hoort toch niet?
    Ik las net het topic van Carcass, dat is nou écht een voorbeeld van dit gaat de verkeerde kant op!
    Vaak denken mensen er niet aan. Maar op ieder moment, iedere seconde gebeurt er opnieuw iets, iets wat in feiten nergens voor nodig is. Moet ik begrijpen hoe het zit? Ik vind van niet.
    Mensen zonder reden aanvallen?
    Of iets wat ik net zo erg vind; Kijken hoe iemand staat te lijden, of gewoon langzaam dood gaan en geen fuck doen! Je kan makkelijk de hoek om lopen en even 112 bellen, is dat zo moeilijk?
    Als je écht niks durft te doen, dan lijkt mij, dan durf je ook niet te kijken!

    Wat vinden jullie? Waar gaat onze wereld heen?

    WEmo schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook, maar daar is niks van waar. Onbewust zul jij er ook alles aan doen om in een groep te komen en er te blijven.


    Inderdaad.
    Voor de rest is zowat alles al gezegd wat ik denk.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    de wereld is niet meer te vertrouwen:O


    Don't serch to love, love will find you.

    wij zijn gewoon de meest fucked up wezens die er bestaan, en dit is gewoon ons instict, en hoe we zijn: ik bedoel, als er iemand sterft heb je dat de eerste 4 uur ook niet door, dat kan ik je wel vertellen. en het duurt uren voor je doorhebt dat die persoon ook echt dood is en niet meer terugkomt en zoveel achetrlaat. op dat moment zelf, heb je een, adrenaline, en twee, ongelovigheid. ik durf te wedden dat jijzelf nog nooit bij zo'n situatie betrokken bent?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    wij zijn gewoon de meest fucked up wezens die er bestaan, en dit is gewoon ons instict, en hoe we zijn: ik bedoel, als er iemand sterft heb je dat de eerste 4 uur ook niet door, dat kan ik je wel vertellen. en het duurt uren voor je doorhebt dat die persoon ook echt dood is en niet meer terugkomt en zoveel achetrlaat. op dat moment zelf, heb je een, adrenaline, en twee, ongelovigheid. ik durf te wedden dat jijzelf nog nooit bij zo'n situatie betrokken bent?

    Jawel, op de kermis, zelf had ik toen geen mobiel bij en toen ben ik tegen mijn moeder gaan zeggen -schreeuwen- dat ze de politie moest bellen

    Doe er iets aan, zou ik zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Achja, weet je? De wereld is gewoon niets, de wereld is gewoon één grote flop. Alles is fake. Ga gewoon niet te veel nadenken over alles, want dan word je depressief en gaat je geloof in alles weg en dan bots je op de harde waarheid: dat alles fake is. -depressieve bui-

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 21:09 ]


    Only losers can act the way you do

    Geeeeez wat een gezeur om de wereld hier .___.
    Waarom ben je er dan nog..
    Just accept it, there's nothing you can do about it.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Onze wereld gaat heel erg achteruit


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik kijk er wel ietsjes anders tegen aan. Mijn vader is halfblind geworden doordat hij het opnam voor iemand en daardoor een klap op z'n neus kreeg: Bril kapot en glas in z'n oog. Maar ik vind ook dat je wel ff 112 kan bellen op dat soort momenten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Ik snap je punt, maar dat is niet waar. En het is niet ons oerinstinct... het is het instinct wat ons aangeleerd is. En je kunt de wereld wel veranderen... Want mensen helpen het ook naar de kloten, dus dan kunnen mensen het ook weer wederop bouwen, men moet enkel willen en die oogkleppen eens afdoen en geloven en inzien in wat in hen zit, wat ze misschien heel lang geleden al vergeten zijn. :Y)
    Ik bedoelde dat we niet alle mensen ertoe kunnen zetten om allemaal te gaan helpen als dat nodig lijkt.


    Life is hard and then we die

    Bystanders syndroom


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    WEmo schreef:
    (...)
    Jawel, op de kermis, zelf had ik toen geen mobiel bij en toen ben ik tegen mijn moeder gaan zeggen -schreeuwen- dat ze de politie moest bellen


    maar wss pas na een paar seconden of minuten ofzow?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    WEmo schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook, maar daar is niks van waar. Onbewust zul jij er ook alles aan doen om in een groep te komen en er te blijven.


    euh. Een groep van 2 of 3 mensen dan miss.
    Maar dat noem ik geen kudde :')
    Ik zit niet in een vaste grote groep,heb daar nooit gezeten en wil daar ook nooit zitten _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je snapt wel dat mensen in een shock dan zitten? Je bent dan gewoon even verlamd van de schrik. Je wilt wel bellen, maar je kán niet.
    Dit topic doet me ook gelijk aan die _%&%76 reclames op tv denken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Je snapt wel dat mensen in een shock dan zitten? Je bent dan gewoon even verlamd van de schrik. Je wilt wel bellen, maar je kán niet.
    Dit topic doet me ook gelijk aan die _%&%76 reclames op tv denken.


    ja,natuurlijk ben je in een shock. maar ik zou me dan herpakken,in en uit ademen en op een veilige afstand 112 bellen. maar toch op zo afstand dat het slachtofer weet dat ik er ben en dat hij niet alleen is. in plaats van daar als zo clown te staan.