• Will Schuester heeft zijn 'New Directions' opgegeven voor een nieuw soort zangwedstrijd, voor Glee clubs. Het enige probleem voor hem en zijn club is, dat de club uit twintig leden moet bestaan, anders kan geen club meedelen aan de wedstrijd. William weet dat hij leerlingen bij kan krijgen want dat is hem al eerder gelukt, maar dit keer wil niemand zich aanmelden. De wedstrijd zal pas in het midden van het tweede semester plaatsvinden, dus hij heeft nog een half jaar. Nadat alle leerlingen fris opschool komen na de zomervakantie, ziet hij een groepje schattige brugklassers lopen. Dan heeft hij hét idee. Hij gaat naar een brugklas toe en hij vraagt daar voor hulp. Precies acht leerlingen, meisjes en jongens, willen wel meedoen met hun Glee clubje.
    Ze worden wel geaccepteerd door de meesten van New Directions, behalve door enkele. Rachel heeft moeite met de komst van Agness omdat zij ook veel talent bezit. Finn lijkt ineens alleen maar oog te hebben voor Seth, die plots zijn beste vriend is geworden, en Kurt zal de kinderen eens een make-over geven. Wordt New Directions getalenteerd of blijft Sue Silvester stoken, met behulp van de brugklassers? Is het leeftijds verschil van drie jaar niet te groot, of valt dat voor sommige sterk tegen?


    3D en ik zijn van plan om samen een Glee verhaal te schrijven, maar daarvoor hebben we wel wat personages nodig. Misschien dat jullie dus zo lief zijn om te helpen?

    De aanhalingstekens worden trouwens binnenkort vervangen door namen, maar omdat 3D en ik de 2 rollen nog moeten verzinnen komen die later pas. (:

    NODIG
    3 brugklassers, meisjes.
    3 brugklassers, jongens.

    OM IN TE VULLEN?
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Religie: Geloof dus.
    Familie: Vertel kort iets over het personage zijn/haar familie.
    Uiterlijk: Graag een foto erbij en omschrijving.Karakter:
    Status: populair, cheerleader, nerd etc.
    Crush: Hoeft niet, maar sowieso uit Glee. Het liefst niet allemaal Finn & Puck.
    Favoriete liedje:
    Kledingstijl: Graag een foto en omschrijving.
    Extra:
    Titel?

    Het liefst zien we trouwens zo veel mogelijk uiteenlopende personages! Dus niet allemaal populair, footballspeler en cheerleader. Maar bijvoorbeeld ook Gothic, nerd enz.

    EN LET OP, NIET DE 1E MAAR DE BESTE!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 12:08 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    shithead schreef:
    hahah hij is van modern family toch :P


    Die foto was gewoon perfect voor het personage wat ik gisternacht bedacht had (nerd) Eigenlijk lijkt hij er stiekem wel op ja ;x -maar dat was niet de bedoeling >.<- Alhoewel ik de naam wel heb gestolen geleend :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 21:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rol: brugklasser, jongen

    Volledige naam: Mike Connor

    Roepnaam: Mike

    Religie: Geen.

    Familie: Mike heeft gescheiden ouders. Hij woont bij zijn moeder. Zijn zusje, Hailey ziet hij nooit meer omdat ze bij zijn vader woont. Mike wilt niks meer met zijn vader te maken hebben. Hij is vreemd gegaan en daardoor zijn, zijn ouders gescheiden. Zijn vader nam Hailey mee terwijl dat niet de afspraak was. Zijn moeder probeert Hailey nog tot de dag van vandaag terug te krijgen.

    Uiterlijk: Mike heeft donkerbruin haar dat onder zijn pet alle kanten op staat. Hij draagt altijd een pet ook als het eigenlijk niet mag. Hij heeft bruine ogen met soms een klein beetje groen. Hij heeft een oorbel in zijn rechter oor en geen in zijn linker oor. Hij goed gespierd en draagt altijd sneakers. En heeft zijn broek altijd laag hangen.

    Karakter: Mike is een jongen vol energie. Hij is altijd hyper en maakt altijd grappen. Mike is een soort van schoolclown. Hij doet niks anders dan grappen maken en skateboarden. Mike is een lieve jongen en maakt daarom ook geen grappen over, of bij andere. Hij maakt alleen grappen over zichzelf. Mike kan ook heel erg behulpzaam zijn. Maar meestal helpt hij dan zijn moeder in het huishouden. Mike kan ondanks dat hij de schoolclown is toch goed met mensen praten. Als je alleen met Mike bent kan hij dus opeens heel serieus zijn. Soms weet Mike niet wanneer hij moet stoppen met zijn grappen. Maar dat wordt snel genoeg duidelijk als de leraar weer eens boos op hem wordt. Mike zingt alleen onder de douche. Hij kent wel veel liedjes uit zijn hoofd en in rappen is hij beter dan in zingen. Maar hij kan het allebei. Soms zingt Mike ook als hij alleen is. Maar nooit in het openbaar.

    Status: Skaterboy

    Crush: Rachel

    Favoriete liedje: Heeft hij niet echt, maar hij is fan van Eminem

    Kledingstijl: Klik Hij draagt altijd een t-shirt met een vest eroverheen. Als het te warm is dan alleen een t-shirt. Hij heeft wijde broeken die altijd laag hangen. Hij heeft altijd een ketting om. Hij heeft altijd een pet op en draagt alleen maar sneakers.

    Extra: Mike is nooit optijd. Hij moet daardoor ook bijna altijd nablijven omdat hij te laat is.

    Titel? ben ik echt niet goed in

    Laat je weten wanneer het begint? Ik wil sowieso je verhaal lezen!


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Geworden zijn het:

    Synyster ; Tessa Gabrielle Santiago
    Courtesan ; Samantha Blackwood
    Gasoline ; Jessica Hilary Stonebridge

    Shithead ; Liam Julian VonDunn
    Courtesan ; Manny Delgado
    SpeakUp ; Mike Connor

    Dankjewel voor het invullen van de personages trouwens!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    Geworden zijn het:

    Synyster ; Tessa Gabrielle Santiago
    Courtesan ; Samantha Blackwood
    Gasoline ; Jessica Hilary Stonebridge

    Shithead ; Liam Julian VonDunn
    Courtesan ; Manny Delgado
    SpeakUp ; Mike Connor

    Dankjewel voor het invullen van de personages trouwens!


    Dankje! Staat de story al online eigenlijk?


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    SpeakUp schreef:
    (...)

    Dankje! Staat de story al online eigenlijk?


    Nee, binnenkort maar dan waarschuw ik wel!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    (...)

    Nee, binnenkort maar dan waarschuw ik wel!


    Oke (H)


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Dankje voor de rol(len) <3

    En nu ga ik even de vijf hoofdstukken die ik achterloop bij je andere story lezen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xoxooamy schreef:
    Geworden zijn het:

    Synyster ; Tessa Gabrielle Santiago
    Courtesan ; Samantha Blackwood
    Gasoline ; Jessica Hilary Stonebridge

    Shithead ; Liam Julian VonDunn
    Courtesan ; Manny Delgado
    SpeakUp ; Mike Connor

    Dankjewel voor het invullen van de personages trouwens!

    yeeeah thanks (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille