• Haay x3

Misschien is dit een overbodig topic,maar ik wil toch even iets kwijt(En namen noemen is overbodig,want degen weten zelf wie het zijn):

Zoals sommige van jullie wel weten is er vandaag een kleine woordenwisseling geweest tussen een paar mensen,waaronder mijn Bffé&een goede vriendin van mij.Nou ben ik bang dat ik een van de twee kwijt ga raken&ik ben bang dat dat dus mijn Bffé wordt,maar ik wil haar niet kwijt&ik wil die goede vriendin ook niet kwijt.Maar op dit moment heb ik dus ruzie met mijn Bffé omdat ze onredelijk is!Nou even een klein voorbeeld: Ik had een rollentopic geopent&had iemand anders al de rol van vriendin Tom beloofd,nou toen is mijn Bffé dus boos geworden en is ze mijn goede vriendin gaan haten omdat ik haar de rol heb gegeven.Nou ik probeerde dus iets te regelen,en heb mijn Bffé dus een speciale rol gegeven,en nu denkt ze dat ze geen rol heeft en is fucking pist op mij¬¬'

Ik weet nu dus niet wat ik moet doen,want ik wil mijn Bffé niet kwijt&mijn goede vriendin ook niet.Het klinkt allemaal heel zielig,maar ik voel mijn eigen er rot over..

xx

Lalalalalalalala.

:'( Niet leuk.. Ik haat ruzie.. :'( Gek genoeg vooral als anderen het maken ipv ik.. Raar.. Maar die 2 zien ongetwijfeld dit topic en dan houdenze er hopelijk mee op! Hou van jou! (K)

Ja die 2 houden er dan wel mee op,maar mijn Bffé heeft nog niks gezegd tegen me:S dus ik denk dat ze me nou haat ofzeu

HouMeerVanJou x3

Lalalalalalalala.

Siham, praat met haar en die vriendin! Dat is écht het enige wat jullie kan redden. Praat goed met hun! En de ruzie zal wel opgelost gerakaen ^^

Mensen luister! Ik vind eigenlijk persoonlijk dat wij ons niet mogen mengen in die ruzie en Siham. Ik vind dat je nu net iedereen tegen haar probeert te keren met wie je ruzie hebt. Want ik weet wie het is. Ik vind eigenlijk niet dat je hierover een topic moet maken want dan maak je het misschien écht erger en zolijkt het alsof je iedereen tegen haar wil keren. En tegen de rest vind ik, laat hun met rust en laat hun zelf die ruzie oplossen.

Wát zeg je?Oh my god,ik zeg alleen hoe ik mijn eigen voel en het is niet goed hoor¬¬' weet je wat ik verwijder mijn account van deze site.Doei mensen...

Lalalalalalalala.

Denk je dat dat het oplost!

*He's the one.

Oh my god. En dan zeg jij dat jouwn bffé belachelijk doet om die rol -.- Sorry maar dit vind ik dom! Je weet toch dat ze jouwn NIET kwijt wil! Och, of je gaat met d'r pratene of je raakt d'r écht kwijt!

Huh ? Dat je daarvoor boos moet worden.

niet verwijderen please

dan moet ik je missen hier:(

Nou mensen zullen me toch niet missen.Ik ben toch niet meer dan een domme bitch volgens sommige¬¬'

Lalalalalalalala.

Mensen luister! Ik vind eigenlijk persoonlijk dat wij ons niet mogen mengen in die ruzie en Siham. Ik vind dat je nu net iedereen tegen haar probeert te keren met wie je ruzie hebt. Want ik weet wie het is. Ik vind eigenlijk niet dat je hierover een topic moet maken want dan maak je het misschien écht erger en zolijkt het alsof je iedereen tegen haar wil keren. En tegen de rest vind ik, laat hun met rust en laat hun zelf die ruzie oplossen.
    wij weten toch niet over wie ze het heeft? :')

maken jullie nu ruzie om een ruzie? sorry ze, maar da's pas kinderachtig :')

Als jij een domme bitch ben ben ik het ook!!

*He's the one.

Ik weet wel over wie ze het heeft, geloof me en daarom vind ik ook dat ze dit zelf moeten oplossen.

Weetje wat ze heeft het over mij ik bn die BFFE!!!!!

*He's the one.

Ik ben online en zie nu as het topic dus sorry dat ik NIET eerde reageerde.'
    Maar misschien heeft morgen iedereen een betre dag? (Denk het niet maarja)