• Nou uh..

    Waar moeten Stand Alone's eigenlijk iover gaan?Moet iemand iets doen waar ze spijt van krijgt ofso..Ik zie stand alone's bij profielen en ze zijn verschillend..Maar waar moet het eigenlijk over gaan??

    Alvast BEdankt!


    I love BTR and One Direction!

    Dat mag over alles gaan. Wat je maar wil. Het speciale aan een stand alone is dat het geen vervolg heeft. Het bestaat uit 1 deel/hoofdstuk en dan is het gedaan. Het wordt ook One-Shot genoemd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat je maar wil.
    Je schrijft gewoon een kortverhaal. Dat is hetzelfde.
    Een story heeft veel meer hoofdstukken. Een stand-Alone meestal maar 1


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    okee...dankjee..


    Heeft iemand nog tips ofso..


    I love BTR and One Direction!

    Dat gaat over wat jezelf wil (:
    Een stand alone is gewoon een kort verhaal,
    bestaande uit één hoofdstuk =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    AngelLovee schreef:
    okee...dankjee..


    Heeft iemand nog tips ofso..

    Gewoon schrijven wat je wil. Leg je niet aan een beperking. ^^
    Aantal woorden ofzo maakt echt niet uit. Het is je eigen interpretatie.
    Als je weet dat er een boek bestaat van maar 1 zin, kan dat ook bij een SA. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjeee!!

    Dus bijvoorbeeld over iemand die verliefd is ofso..ennu dat ze alles wilt doen om bij hem te komen.Maar het lukt niet ofso..en dan gaat ze zelfmoord plegen ofso..kan dat?


    I love BTR and One Direction!

    AngelLovee schreef:
    Dankjeee!!

    Dus bijvoorbeeld over iemand die verliefd is ofso..ennu dat ze alles wilt doen om bij hem te komen.Maar het lukt niet ofso..en dan gaat ze zelfmoord plegen ofso..kan dat?


    Bijvoorbeeld. (:


    wth.

    okeee is goed..

    Nou allemaal heel erg bedankt..


    I love BTR and One Direction!

    AngelLovee schreef:

    Heeft iemand nog tips ofso..

    Persoonlijk vind ik SA alleen mooi als de gene die hem geschereven heeft er zelf ook wat bij voelt.
    Dus bv. als het echt gebeurt is ofzo..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AngelLovee schreef:
    Dankjeee!!

    Dus bijvoorbeeld over iemand die verliefd is ofso..ennu dat ze alles wilt doen om bij hem te komen.Maar het lukt niet ofso..en dan gaat ze zelfmoord plegen ofso..kan dat?

    Ik wee tniet in hoeverre zelfmoord mag. Maar bepaalde onderwerpen zijn liever te vermijden. Staat ergens in de regels of een topic met regels. Bijv anorexia. Je mag erover vertellen, maar je mag mensen niet overhalen om anorectisch te worden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit nou heel de tijd tebedenken waarover het kan weet iemand misschien iets?


    I love BTR and One Direction!

    AngelLovee schreef:
    Ik zit nou heel de tijd tebedenken waarover het kan weet iemand misschien iets?

    Wat ik altijd doe, is mijn ervaringen, en de verhalen van vriendinnen en dergelijke allenmaal samen voegen, dan krijg je één groot hoofdstuk waar je je helenmaal mee inleefd!

    Dat ligt helemaal aan jou (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja,dat is zo..

    Maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen.


    I love BTR and One Direction!

    AngelLovee schreef:
    Ja,dat is zo..

    Maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen.

    Voor mij is het verschil tussen een story en een stand alone dat ik stories gebruik om dingen te verwerken. Dat kan vanalles zijn; problemen in je leven, een interessant boek dat je las, etc. Dan open je een leeg wordblad en je begint te typen. Meestal komt 't wel vanzelf als je een idee in grote lijnen hebt (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.