• De familie is bij ons. En laten we zeggen dat het niet geheel een gezellige familie is. Mijn kerst was al verkloot en ik had er al geen zin in en nu is het dus nog erger. Nu ben ik met het excuus hoofdpijn naar bed gegaan. Nu lig ik heel lonely boven in bedjes. De geluiden van oorlogswinter komen door mijn vloer heen en eigenlijk vind ik het niet heel erg.
    Ik mis nu de mensen waar ik om geef en die écht om mij geven. En laat ik nu niet uit mijn huis kunnen sneaken om naar de dichtsbijzijnde te gaan.
    Gelukkig bestaan mijn laptop en de southpark awards nog en Q uiteraard.

    En... hoe is jullie kerst? Ik hoop een stuk beter dan de mijne...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wel leuk, maar ik kan vandaag niet naar mijn familie om Kerst te vieren door de gladheid. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wel,,ik zat aan tafel met een boek (krul)
    Nu ik jouw verhaal hoor vind ik het best wel rot van mezelf dat ik de mijne op die manier heb doorgebracht.
    Spreek vandaag nog af met een vriendin om de schade in te halen en ik hoop dat die volgend jaar wél leuk wordt (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    mijn kerst is heel levenloos,we hebben alleen maar de gourmat schaal aan gehad.

    en bepaalde mensen waar ik veel om geef kunnen niet bij me zijn.

    mijn kerst i een beetjte te normaal maar oor de rest oke :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor