• De familie is bij ons. En laten we zeggen dat het niet geheel een gezellige familie is. Mijn kerst was al verkloot en ik had er al geen zin in en nu is het dus nog erger. Nu ben ik met het excuus hoofdpijn naar bed gegaan. Nu lig ik heel lonely boven in bedjes. De geluiden van oorlogswinter komen door mijn vloer heen en eigenlijk vind ik het niet heel erg.
    Ik mis nu de mensen waar ik om geef en die écht om mij geven. En laat ik nu niet uit mijn huis kunnen sneaken om naar de dichtsbijzijnde te gaan.
    Gelukkig bestaan mijn laptop en de southpark awards nog en Q uiteraard.

    En... hoe is jullie kerst? Ik hoop een stuk beter dan de mijne...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Op dit moment voel ik me ook echt kut.
    Can't say why.. want het is niet mijn probleem. Maar toch, ik voel me kut.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eerst naar de Griek geweest, en nu hebben we net Oorlogswinter (alweer) gezien, met mijn familie en het is erg leuk.


    ars moriendi

    Nou ik voel me precies zoals jou... Ben uit frustratie maar naar bed gegaan maar het enige wat ik doe is janken :/


    dream, dare, fly!

    Kom naar mij toe! Laten we samen er een gezellige kerst van maken 8D Want ik heb ook een kutkerst.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hier hetzelfde.
    Toen ik opstond, was er al gezeur. Mijn broer & zusje waren er niet, dus ik kon alleen mee naar oma. Toen we moesten eten, moest ik maar een pizza opwarmen en zaten mijn ouders tv te kijken en at mijn vader niets -hij is ziek- en mijn moeder iets wat ik niet lust. En het toppunt, mijn konijn heeft mijn nieuwe trui ook nog eens kapot gemaakt en toen was mijn dag helemaaaal verpest :'D. En nu denk je 'een trui' maar het was wel mijn nieuwe leuke trui.
    En mijn twee beste vriendinnen hier in de buurt waren niet thuis dus kon ik niet heen en mijn andere beste vriendin woont ver weg :'D en kan ik dus ook niet zomaar heen, maar ze belde me nog wel en dat vrolijkte me toch wel een beetje op <3. Maar al met al heb ik me vandaag ook wel redelijk eenzaam en klote gevoeld.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    eigelijk had ik best wel een super kerst....


    fashion is my life,,

    xD


    fashion is my life,,

    Junns schreef:
    Ik ben echt blij te weten dat ik blijkbaar niet de enige ben die een kutkerst heeft...

    Ik leef ook emt jullie mee (flower)

    Wij ook met jou(:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Krullieees schreef:
    Mijn kerst is wel leuk,
    maar ik leef heel erg mee met de mensen die geen leuke kerst hebben. Kerst hoort gewoon leuk te zijn. (flower).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    F*ck kerst!
    Ik ben gister 1e kerstdag ziek geworden, en nu de 2e kerstdag nog steeds. =.=

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 8:59 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ver-Schrik-ke-lijk.
    Gister alleen maar ruzie, vandaag begon ook met ruzie. Dus ik zit weer veilig op me kamer. En vanavond moet ik uiteten *sterft*.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijnen was oer saai. We waren hier met zijn 5 enja we hadden mens erger je niet gespeeld maar toen gingen ik en me zus op de pc en me ouders tv kijken. Maar alles veranderde toen me Bff mee mocht kerst vieren en was het nog wel leuk.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik doe altijd of ik kerst heel leuk vind, maar ik irriteer me dood aan iedereen, want mijn hele familie is 20+ ...

    Maar heel veel sterkte als je kerst niet leuk is, en toch een vrolijk kerstfeest <3


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mijn kerst was ook kut., moest mee uit eten met de familie van mijn stiefvader., en daar kan ik volgens mij niks goed doen omdat ik in hun ogen niet ben zoals ik moet zijn(wat dus in houdt dat ik zoals hun moet zijn¬¬")
    Vandaag word hopelijk beter want dan ga ik kerst vieren met de familie van mijn vriend:)
    Ik hoop voor je dat jouw kerst vandaag nog een beetje leuk word;)


    Never forget the things that make you smile

    Ontigelijk saai heb geen familie en me pa loopt de heletijd te zeiken over alles dus ik ben uhm gepeerd naar boven (Y)


    its always the same road,it just go's on and on..