• De familie is bij ons. En laten we zeggen dat het niet geheel een gezellige familie is. Mijn kerst was al verkloot en ik had er al geen zin in en nu is het dus nog erger. Nu ben ik met het excuus hoofdpijn naar bed gegaan. Nu lig ik heel lonely boven in bedjes. De geluiden van oorlogswinter komen door mijn vloer heen en eigenlijk vind ik het niet heel erg.
    Ik mis nu de mensen waar ik om geef en die écht om mij geven. En laat ik nu niet uit mijn huis kunnen sneaken om naar de dichtsbijzijnde te gaan.
    Gelukkig bestaan mijn laptop en de southpark awards nog en Q uiteraard.

En... hoe is jullie kerst? Ik hoop een stuk beter dan de mijne...

#WWED - What Would Emma Do?

Ik voel precies hetzelfde als jij. Helemaal geen kerstsfeer niks.. me vriend gaat vanavond uit met zijn vrienden en ik zit alleen op me kamer.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Alleen thuis, ook South Park awards aan het kijken en ondertussen op Q.
    Mijn vader is wel bij mijn opa en oma, maar ik was niet welkom omdat ik uit wordt geplaatst door Jeugdzorg binnenkort en dan begeleid op kamers ga wonen.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Al gedaan, gelukkig.
    Ik heb zo'n familie waar ik geen 'gelijken' heb, helaas.
    Alleen maar een bende lastige kleuter nichtjes en dan oudere neven die mijn broer als hun grootste idool beschouwen.
    En dan nog volwassenen die niets anders doen dan over hun kinderen roddelen.
    Niet fantastisch, dus.(cat)

Maar ik wens jou toch nog een mooie kerstdag toe!(flower)

effort never betrays you

Enterrement schreef:
    Alleen thuis, ook South Park awards aan het kijken en ondertussen op Q.
    Mijn vader is wel bij mijn opa en oma, maar ik was niet welkom omdat ik uit wordt geplaatst door Jeugdzorg binnenkort en dan begeleid op kamers ga wonen.

dat meen je niet geesz,
    Dat je daarom niet welkom bent. Jullie mogen bij wel langs komen.

"Ignite, my love. Ignite."

ik was gezlig naar familie gegaan en daar waren me broer,zus,ouders,opa en oma,me oom.vriendinn van me oom -.-,dochter van de vriendin van me oom:)(13 jaar net als ik ^^),
    en nog de dochter van de vriendiin van me oom(7 jaar ook wel de kleine hell dondersteen genoemt(duivel)) en kleine hell dondersteen verpeste een beetje alles maar voor de rest was het wel leuk
    sterkte (flower)
    hoopelijk gaat het morgen beter voor jouw(A)(flower)

Shoganai i ne~

Ik ben echt blij te weten dat ik blijkbaar niet de enige ben die een kutkerst heeft...

Ik leef ook emt jullie mee (flower)

Mijn kerst was afschuwelijk.
    Ik werd door mijn eigen familie beschuldigd van diefstal binnen de familie en iedereen had ruzie /:

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

WBitch schreef:
    (...)

dat meen je niet geesz,
    Dat je daarom niet welkom bent. Jullie mogen bij wel langs komen.

Dat meen ik dus wel.. Rotfamilie. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat ik niet volgens hun regeltjes leef. Ach, dit is de laatste Kerst die ik thuis moet vieren. Als het goed is. Wel jammer..

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Enterrement schreef:
    (...)

Dat meen ik dus wel.. Rotfamilie. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat ik niet volgens hun regeltjes leef. Ach, dit is de laatste Kerst die ik thuis moet vieren. Als het goed is. Wel jammer..

dat vind ik best kut voor je (flower)

Enterrement schreef:
    (...)

Troost je ik heb een ook een vreemde familie

"Ignite, my love. Ignite."

ik ben nu bij mijn vader...
    niet echt gezellig word half genegeerd...
    jippie kerst =.=

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

wij vieren dit jaar geen kerst.
    en eerlijk gezecht mis ik het wel.
    okal is het nooit echt gezellig.

ik zit nu al de hele dag alleen met me moeder (geschijden ouders) en me zus is sinds kort door ruzzie uit huis dus die is er ook niet. en omdat het kerst is komt me beste vriend ook niet langs die er normaal wel is op zaterdag.

conclusie: ik heb totaal geen kerst. dus een kut kerst

we all deserve to die

Mijn kerst is erg gezellig. :'D
    Ik heb een geweldig cadeau gekregen, me misselijk gegeten en zit nu the Grinch te kijken met mijn ouders en broertje. (:

Mijn dag was vreselijk

[ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 22:56 ]

--

Mijn kerst is wel leuk,
    maar ik leef heel erg mee met de mensen die geen leuke kerst hebben. Kerst hoort gewoon leuk te zijn. (flower).