• Ja ik zat net te denken aan dit jaar en bedacht ineens dit topic.

    Schrijf hier jullie dingen neer waar jullie dit jaar trots op waren (wat je hebt bereikt), wat je leuk vond etc. en schrijf daarna neer wat je in 2011 wilt veranderen of wilt doen wat je in 2010 niet hebt kunnen doen!:)

    - Iets waar ik toch wel ben van dit jaar is dat ik dit schooljaar heb gehaald, dat ik naar de 2e klas van MBO grafisch vormgeving mocht want ik heb er keihard voor gevochten en dat vond mijn coach ook. Door heel wat dingen die er op school gebeurd waren zag ik het een hele tijd niet meer zitten maar ik heb aan mezelf gewerkt, ik heb dingen gedaan die ik normaal nooit had gedurfd en ik heb mezelf bewezen dat ik het kan.

    - Iets waar ik heel blij mee ben van dit jaar is dat ik een paar geweldige nieuwe vrienden heb leren kennen die ik zeker weten kan vertrouwen en ze me steunen en helpen in tijden als je ze nodig hebt.

    - Iets wat me in 2010 niet gelukt is, is me leven niet laten beïnvloeden door een jongen waarvan het geweldig klikt maar achteraf blijkt dat die een vriendin heeft. Hem vergeten is ook altijd nog moeilijk.


    Zo en nu jullie! :)


    dream, dare, fly!

    Niet echt een leuke jaar voor mij geweest dit jaar. Dus met andere woorden: Ik hoop dat dit jaar heel anders gaat worden

    Wat in 2011 MOET gebeuren:

    - Mijn examens halen en ff serieus ga nadenken over wat ik ga doen
    - Dat mijn familie gewoon normaal met elkaar om kan gaan
    - Echt supergoed nadenken wat ik ga doen na voorgezet
    - Beginnen op MBO, maar dus eerst slagen voor mijn examen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!