• Ja ik zat net te denken aan dit jaar en bedacht ineens dit topic.

    Schrijf hier jullie dingen neer waar jullie dit jaar trots op waren (wat je hebt bereikt), wat je leuk vond etc. en schrijf daarna neer wat je in 2011 wilt veranderen of wilt doen wat je in 2010 niet hebt kunnen doen!:)

    - Iets waar ik toch wel ben van dit jaar is dat ik dit schooljaar heb gehaald, dat ik naar de 2e klas van MBO grafisch vormgeving mocht want ik heb er keihard voor gevochten en dat vond mijn coach ook. Door heel wat dingen die er op school gebeurd waren zag ik het een hele tijd niet meer zitten maar ik heb aan mezelf gewerkt, ik heb dingen gedaan die ik normaal nooit had gedurfd en ik heb mezelf bewezen dat ik het kan.

    - Iets waar ik heel blij mee ben van dit jaar is dat ik een paar geweldige nieuwe vrienden heb leren kennen die ik zeker weten kan vertrouwen en ze me steunen en helpen in tijden als je ze nodig hebt.

    - Iets wat me in 2010 niet gelukt is, is me leven niet laten beïnvloeden door een jongen waarvan het geweldig klikt maar achteraf blijkt dat die een vriendin heeft. Hem vergeten is ook altijd nog moeilijk.


    Zo en nu jullie! :)


    dream, dare, fly!

    2010 was voor mij niet al te leuk;
    - Het ging uit met mijn vriend -kut
    - Het ging weer aan -leuk
    - Toen toch maar weer uit -kut
    - Toen toch maar weer aan -leuk
    - Geslaagd voor examen -leuk
    - Naar Chersonissos geweest -leuk
    - Toen ging het uit een dag nadat we een jaar hadden -kut
    - Toen had ie me bedreigd -kut
    - Toen had ie me bedrogen -kut
    - Bij altrecht zitten vanwege psychische problemen -kut
    - Veel onvoldoendes op school -kut
    - Nu hebben we weer wat -leuk


    En mijn goede voornemens zijn;
    - Meer sporten
    - Betere cijfers halen

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 22:32 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dubbele post.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 22:26 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2010 was een vruchtbaar jaar voor Nana, Chiara en mezelf. (krul)

    Nou, het ging uit met m'n ex waar ik 21 maanden mee had. Hij had toen al twee weken een nieuwe vriendin. Dus ja, dat was even balen. Maar wat wel leuk is, is dat ik terug ben bij mijn ex waarmee het in 2008 uit ging. Dusja, happily ever after? Ik hoop het.


    Life is hard and then we die

    Leuk;
    - Gran Canaria met S
    - Relatie met Jeroen
    - Over naar het 2e jaar MBO
    - Heb eindelijk hulp voor mijn 'problemen'
    - Naomi (17) gemeet
    - ...

    Kut;
    - Ruzie met S, geen contact meer
    - Uit met Jeroen na bijna 10 maand, nog steeds niet overheen
    - Problemen met mijn vader
    - Gaat niet geweldig op stage
    - ...

    Tsja, dit kan ik me nu bedenken.


    -

    mijn 2010 was in 1 woord; klote. Veel ruzies met m'n vader wat ertoe heeft geleid dat ik niet meer bij hem woon en dat ie me kwetst/uitscheld en zulk gedoe. In 2011 wil ik dat gedoe iig niet meer. Dit jaar ben ik net overgegaan en dat wil ik ook anders. En gewoon meer lol hebben :)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 21:27 ]

    Ehm:

    Dingen om trots op te zijn:
    * Prima cijfers
    * Overgestapt van school
    * Afgevallen
    * Mijn nieuwe beste vriend ontmoet
    * In de schoolband gekomen

    Dingen om van te balen:

    * Mijn crush wilde me niet
    * Mijn ex-bff verloren
    * Een rot persoon ontmoet (praat er liever niet over)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoogtepunten van 2010:
    ~ Super vriendin gekregen aan wie ik alles kan vertellen qua privé problemen etc. Tevens denken we precies hetzelfde over een onderwerp.
    ~ Mijn propedeuse halen in een zwaar emotionele periode.
    ~ Nieuws gekregen dat ik tante word van een tweeling dit keer.
    ~ Weer super contact heb met mijn ex ;$


    Dieptepunten in 2010:
    ~ Zware problemen in de familiesfeer. Een heel roman kan ik over een gebeurtenis in mijn leven schrijven en ook nog eens een vervolgdeel.
    ~ Achterkomen dat mannen eikels zijn. (De mannen die ik aantrek)
    ~ 3/4 van het jaar niet lekker in mijn vel zitten en zwaar onzeker over mijn lichaam.
    ~ Achterkomen wie je echte vrienden zijn en wie niet.
    ~ Mijn ziekte komt meer opspelen bij de weersveranderingen...

    Plannen voor 2011:
    ~ Altijd om mezelf denken.
    ~ Veel plezier hebben.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 21:33 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    2010
    gaf me nieuwe en oude vrienden. het leerde me wie de echte en neppe mensen zijn in deze wereld. Ik leerde mezelf meer kennen. Ik werd 16. Ehm, ik ging van havo naar vmbo.
    2010 gaf me tranen, verdriet door ruzie's. Maar het gaf me ook een betere band met mijn broertje en ouders. 2010 gaf me een baantje. En 2010 gaf me een ipod -eigenlijk was mijn papa dat-
    2010 was best wel een goed jaar tot nu toe. muwuwhaha


    Alleen maar tranen van geluk

    2010 was leuk en bagger tegelijk. Ik heb liefde ervaren, liefdesverdriet en nu opnieuw liefde. Ik ben vrienden kwijtgeraakt en heb vrienden terug. De band met mijn ouders is verstrekt, maar met de rest van mijn familie afgezwakt en in sommige gevallen zelfs opgeheven. Ik ben een compleet ander persoon dan aan begin 2010 en heb in de zomervakantie mijn eerste baantje gehad. Van 2011 maak ik mijn jaar. Ik weet wat ik wil doen, wat ik daar voor nodig heb en wie ik in mijn leven wil hebben en wie niet. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goede Cijfers
    Nieuwe Vriendinnen
    Naar Parijs en Malta
    en volgend jaar naar nieuwe school


    Haaiiiii

    Wat ik leuk vond aan 2010:

    - Ik heb weer heel wat nieuwe vrienden gemaakt doordat ik naar de 3e klas ging, en dus moest ik naar een andere school. Ligt aan het niveau en zo.
    - Ik heb heel wat leuke dingen met mijn vriendinnen gedaan, weg geweest en zo.
    - Ik heb mijn grootste hobby ontdekt, gitaar spelen, en het lukt aardig goed.
    - Ik heb geen vrienden verloren die in in 2009 had.


    Ik heb nog wel meer leuke dingen gedaan dit jaar, maar ik weet het niet meer precies.

    Wat slecht was aan 2010:

    - De ruzie's met mijn zus, die waren veels te veel, en nog steeds, ik weet niet of dat nog beter gaat worden.
    - Mijn slechte gedrag op school, die eigenlijk alleen maar slechter word, maar goed, daar maak ik me niet zo druk om eigenlijk.

    En meer weet ik niet. (:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Een flink pokke jaar dat ik gauw wil vergeten, helaas wordt 2011 ook een ramp.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Let me think,
    ik heb meer vrienden,
    minder ruzie met iedereen,
    ik heb meer problems met mezelf,
    voel me te vaak kut,

    ik moet me in 2010 vrolijker gaan gedragen,
    niet zo stil bij iets blijven staan,
    en gewoon doorgaan met me leven.
    nou ja i hope dat 2011 beter word.
    voor iedereen hier.
    happy new year (:


    Smile and live.

    2010:
    - Ik ben overgegaan naar de 4e
    - Ik heb geweldige nieuwe vriendinnen
    - Ik heb een aantje
    - Ik heb een betere band gekregen met mijn moeder (dat is belangrijk voor me)

    Dieptepunten:
    - Ik heb een vriendin verloren in de zin van totaal uit elkaar gegroeid.
    - Een vreselijk schoolfeest gehad waarin een vriendin een alcoholvergiftiging opliep.
    - Mijn opa heeft een tia gehad.

    Plannen:
    - Ontgroend worden
    - zestien worden
    - Naar de 5e gaan.
    - Beugel eruit laten slopen

    ,3


    Don't dream your life, but live your dream!