• Begin maar bij mij(krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    8 don't know what it means but it sounds AWESOME.


    Levensgenieter.

    9
    Oke ik krijg een 10 of ik schiet mezelf door mijn hoofd!
    ;_; Mensen ik ben neit gek ik had een weddeschap met Charissa, weeheehee!

    EyePatch schreef:
    7,5 betekend toch wapenstiltand? opgezocht ghehe ;P, Heeft het ook een betekenis als ik vragen mag? :$


    Ja het betekend wapenstilstand, heeft geen betekenis voor mij ofzo vond het gewoon chic klinken. (:

    en WEmo krijgt een 10, hahaha! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    9


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Armistice schreef:
    (...)

    Ja het betekend wapenstilstand, heeft geen betekenis voor mij ofzo vond het gewoon chic klinken. (:

    en WEmo krijgt een 10, hahaha! (:

    -Stopt speelgoedpistooltje weer weg-

    goshoKuzame krijgt een 10 omdat ik m niet kon typen maar moest knippen en plakken en dat is cuwl 8D

    Ik heb geen idee waar 't voor staat maar 't klinkt zo cool en je hebt een olifant als plaatje xD
    Dus voor WEmo:
    10! (A)


    “Love is a contradiction.”

    8_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    6.2 voor Hestia

    ( ik weet, ik krijg een laag cijfer)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    9! Handy's zijn cool_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    8_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    8.5


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    6


    Change, the only good thing in this world.

    7


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    5,5


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    7,5 :)


    I am in heaven and you are on earth