• Is er iemand bekend met dit spul? :Y)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik heb transferpapier drie keer gebruikt. Twee keer ging het goed, de derde keer is het er helemaal afgegaan. Maar toen had ik het op een aanspannend t-shirtje gedrukt en dan rekte het uit. Vandaar volgens mij. Dus als je transfer gebruikt, moet je het eerder op losse t-shirt drukken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wel met transferpapier.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    Wel met transferpapier.


    Blijft het plaatje ook nog mooi na een paar keer wassen?


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Euh...wat is het? (krul)


    Behind every great man there’s a great woman

    BigChocolate schreef:
    Euh...wat is het? (krul)


    Spullen om bijvoorbeeld je eigen shirts te maken :)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Persoonlijk vind ik transferpapier van de Hema troep. Js. Ik heb al eens betere gehad en daar kon ik echt niet over klagen. Die bleef héééééél lang zitten en als ik dat shirt nog zou dragen, zou die nog steeds goed zijn en ik had dat shirt drie jaar geleden gemaakt ofzo. Die van de Hema daarentegen vind ik tsja, troep zal ik maar zeggen. En gebruik zeker geen grijs shirt daarmee want god ... het was helemaal bruin geworden (en dat lag niet aan het feit dat ik te lang gestreken zou hebben) al was het er wel achteraf af na het wassen.


    I lost myself in FM airwaves

    Halley schreef:
    Persoonlijk vind ik transferpapier van de Hema troep. Js. Ik heb al eens betere gehad en daar kon ik echt niet over klagen. Die bleef héééééél lang zitten en als ik dat shirt nog zou dragen, zou die nog steeds goed zijn en ik had dat shirt drie jaar geleden gemaakt ofzo. Die van de Hema daarentegen vind ik tsja, troep zal ik maar zeggen. En gebruik zeker geen grijs shirt daarmee want god ... het was helemaal bruin geworden (en dat lag niet aan het feit dat ik te lang gestreken zou hebben) al was het er wel achteraf af na het wassen.


    Ik heb het ook niet van de Hema ^^


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Mooi! (:


    I lost myself in FM airwaves

    Transfer en Flex ben ik bekend mee :) -werk in een grafisch ontwerpbureau met drukkerij erbij dus ;)-

    Transfer blijft lang niet zo mooi na een paar keer wassen komen er scheurtjes in en vervaagd de kleur. Flex is beter materiaal alleen kan je dat niet zo zelf doen.


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    Transfer en Flex ben ik bekend mee :) -werk in een grafisch ontwerpbureau met drukkerij erbij dus ;)-

    Transfer blijft lang niet zo mooi na een paar keer wassen komen er scheurtjes in en vervaagd de kleur. Flex is beter materiaal alleen kan je dat niet zo zelf doen.


    Okay:)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Okay:)


    Ik maak zelf thuis ook wel eens shirts met transfer, als je dat van plan bent en je wilt hem vaak aan doen, zorg dan dat je een goede kwaliteit transferpapier hebt, uit een hobbywinkel of boekhandel etc. :)


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Ik maak zelf thuis ook wel eens shirts met transfer, als je dat van plan bent en je wilt hem vaak aan doen, zorg dan dat je een goede kwaliteit transferpapier hebt, uit een hobbywinkel of boekhandel etc. :)


    Okay :)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile