Hai mensen
Ik wou even iets kwijt
8 maanden geleden ofzo was ik aan het chatten met een vriendin van quizlet. Ik vroeg aan haar of dat Tom al een vriendin zou hebben. Ze zegt ja omdat ze het email adres van haar had. Ik geloofde dit alles niet, maar wou haar wel eens aanhoren.
Na heel lang gepraat te hebben, begon ik haar te vertrouwen. Zij was de vriendin die ik alles kon vertellen en wie me niet beoordeelde. Daardoor begon ik haar te geloven.
Na een tijdje gaf ze me het email adres van Tom, waar dat ook soms Bill op kwam. Het was niet veel dat ze online waren, met hun drukke schema's.
Af en toe kwam Bill dan online ( mijn favo ) en hadden we heel leuke gesprekken. Na een tijdje zei hij zelfs dat hij van me hield, waardoor ik dus helemaal in de wolken was.
Maar dan plots, zei ze dat ze zwanger was. Van Tom. Ze wou het kind niet en wist niet wat dat ze moest doen. Ze vertelde het aan Tom, die helemaal flipte. Hij wou niets meer met haar te maken hebben en maakte het uit. Nu stond ze daar helemaal alleen. Ik hielp haar door opbeurende woorden te zeggen.
Toen kwam Tom nog een keertje online. Ik zei hem wat er allemaal aan de hand was en dat ze helemaal down was. Tom had spijt van wat dat hij allemaal gezegd had en wou instaan voor het kind. Totdat ze viel en het kind dood was, in 2 weken.
Dan kwam uit dat ze alles tegen me gelogen had. Gewoon omdat iemand dat ooit bij haar had gedaan, wilde ze wraak nemen. Op mij, terwijl ik helemaal niets had gedaan. Ze heeft me een half jaar zitten te beliegen.
Als je ooit dit msn van iemand krijgt, moet je haar niet geloven : daphne-_-love@live.nl
haar quizlet account ( ze komt er niet meer op : tomsocuteboy - Quizlet.nl
dit msn was van de fakers : tokio-hotel-fan-site@hotmail.com
Ik wou dit jullie gwn laten weten dat als je haar ooit tegenkomt op msn fzo, dat je haar niet zomaar kan geloven. Zeg nu niet naïef kind tegen me fzo, wnt ik weet dat ik haar nooit had mogen geloven, maar ik wilde het zoo graag.
Doei
& als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33