• Vorige week vrijdag was ik bij mijn vriendje, en ik logde even in op hyves. Toen werd ik gebeld en stond ik nog steeds ingelogd. Dus ik bellen etc weetje, en hij ging even de computer uitzetten enzo. Dus opeens, vandaag, ik kijk bij mijn profielfoto op Hyves. Zie ik dat er iets onder geschreven staat :'D Had hij dat gedaan, kneusje :') Echt, een week later ofzo, hoe dom kun je zijn :')

    Heeft nog iemand wel eens van die late reacties op dingen? Of dat ze iets veeeel later opmerken ? 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Haha, nou ja, toch leuk dat je het nog opmerkt. ;3 Ik heb altijd late reacties op grapjes. Echt iedereen is uitgelacht, begin ik stilletjes in mezelf te lachen omdat ik de grap eindelijk begrijp. xd


    wth.

    Quixotic schreef:
    Haha, nou ja, toch leuk dat je het nog opmerkt. ;3 Ik heb altijd late reacties op grapjes. Echt iedereen is uitgelacht, begin ik stilletjes in mezelf te lachen omdat ik de grap eindelijk begrijp. xd

    Haha ja dat ook :')
    Stel ik had het pas gemerkt als het al heel lang uit was ofzo :'D Over lullig gesproken


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    (...)
    Haha ja dat ook :')
    Stel ik had het pas gemerkt als het al heel lang uit was ofzo :'D Over lullig gesproken


    Haha, dat zou idd echt lullig zijn, ja. :"D


    wth.

    iemand hier op Q had eens iets op mijn profiel gezet, en daar kwam ik twee weken later pas achter ofzo :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik was vorig jaar bij mijn BFF, voordat we naar het schoolfeest zouden gaan. We gingen make-uppen en kleding passen enzo, super gezellig weetjewel. Zij ging nog even douchen en ik mocht wel eventjes op haar pc. Ik wilde op m'n Hyves staan, maar ik zag haar al automatisch ingelogd staan. Dus Gaby'tje zet snel wat op haar profiel neer. Belt ze me 3 dagen later op, Gaaaaaaby, heb jij dat op m'n pro gezet, aahw wat lief! <3

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 18:50 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Ik was vorig jaar bij mijn BFF, voordat we naar het schoolfeest zouden gaan. We gingen make-uppen en kleding passen enzo, super gezellig weetjewel. Zij ging nog even douchen en ik mocht wel eventjes op haar pc. Ik wilde op m'n Hyves staan, maar ik zag haar al automatisch ingelogd staan. Dus Gaby'tje zet snel wat op haar profiel neer. Belt ze me 3 dagen later op, Gaaaaaay, heb jij dat op m'n pro gezet, aahw wat lief! <3

    Hahaha :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Op msn altijd, dan zie ik dat zo'n ding daar nog flikkerde, ik kijken, is die persoon is kwestie al offline. =.=


    Alleen maar tranen van geluk

    haha zo vaak


    "Ignite, my love. Ignite."