• yep ik heb al 3 dagen honger want ik heb al 3 dagen amper iets gegeten 0o
    woendag : ontbijt : 4 kleine crackertjes (ps drinken tel ik ff nei mee)
    lunch: niks was te lat wakker\
    tussen door : 1 kleine stukje chocolade
    avond: klein beetje macaroni met kommkomer . (moeder leif hat te weinig macaroni gemaakt0 n nog een klein bekertje met yogurt
    tussen door: 3 mini chocoladjes en 2 kleine dropjes
    donderdag : het zelfde aleen met lunch hat ik soep op en 1 stukje chcoladeecake (was zo machtig er mag geen slagroom op. ik heb nog nooit zo lichte cake op 0.0)
    vrijdag vandaag dus: ontbijt: 2 crakertjes
    lunch:stokbrood met soep
    tussendoor:stroopwafeltje en 2 mini chocladjetjes

    me ouders(vooral me moeder -.-) zeggen dat ik te veel eet maar zelf het avond eten maakt me nie vol (heb wel fruit op maar dat zit in de yogurt)
    er liggen heel veel dingen bij me thuis maar die mogen nie open .
    ik ben al iets weiniger gaan eten dan normaal zodat ik nie te veel eet en iets sneller tussen doortjes laat staan maar sit is nie normaar dit zijn hele licgte dingetjes. dan morgen maar vol vreten bij me oma -.-

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 16:52 ]


    Shoganai i ne~

    Je kunt beter genoeg eten hoor.


    Food.

    en wat wil je hiermee zeggen..?


    ars moriendi

    ach eileen . ik roep dit al de hele week:Y) eet boterhammen in de ochtend!!! maar nee zussie lief luistert niet -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb vanochtend en vanmiddag niet gegeten.. ik heb wel taart gehad.
    maar ik vergeet altijd dat ik moet eten.. Ja slim hea(nerd)

    ik kom er pas achter als mijn buik begint te rommelen x'd
    en dan heb ik de rest van de dag buikpijn.. -.-'

    probeer gewoon te onthouden dat je moet eten.. en als ik jou was zou ik VEEL eten, want anders gaan mensen denken dat je erg aan het lijnen bent...


    Me so good.

    Joleinnn schreef:
    ik heb vanochtend en vanmiddag niet gegeten.. ik heb wel taart gehad.
    maar ik vergeet altijd dat ik moet eten.. Ja slim hea(nerd)

    ik kom er pas achter als mijn buik begint te rommelen x'd
    en dan heb ik de rest van de dag buikpijn.. -.-'

    probeer gewoon te onthouden dat je moet eten.. en als ik jou was zou ik VEEL eten, want anders gaan mensen denken dat je erg aan het lijnen bent...

    das het probleem ik mag nie veel eten van me ouder momenteel-.- maar ik wel het gevoel of ik lijn omdat ik zo weinig heb gegeten maar er is amper dingen voor ontbijt enzo maar veel tussendoortjes --


    Shoganai i ne~

    Ik denk niet dat iemand je verplicht om crackers te eten, dus probeer boterhammen eens dat vult meer.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dwaallicht schreef:
    Ik denk niet dat iemand je verplicht om crackers te eten, dus probeer boterhammen eens dat vult meer.

    dat leg ik haar al de hele week uit -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb gewooon maar 1 conclusie ; als je honger hebt moet je eten, is er geen eten? dan koop je het


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Eros schreef:
    ik heb gewooon maar 1 conclusie ; als je honger hebt moet je eten, is er geen eten? dan koop je het

    lastig ben 13 en me geld staat op me rekening dus me ouder kunne er achter komen en ik mag me zakgeld pas in januari uit geven (heb januari zakgelt al maar die van december is op)


    Shoganai i ne~

    eet dan brood ipv crackers..
    zoals hierboven al gezegd werd..

    maar hoe kan je op woensdag wel ontbijten, maar je lunch missen omdat je te laat wakker was? Daar zie ik nou niet echt een logica in..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je zit ook echt alleen crackertjes en snoep te eten enzo -.-
    Eet fatsoendelijk: Warme maaltijden met vlees. En gewone boterhammen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Je zit ook echt alleen crackertjes en snoep te eten enzo -.-
    Eet fatsoendelijk: Warme maaltijden met vlees. En gewone boterhammen.

    in de onchtend eet k nooit een boterham want dat krijg in nooit op :x een maaltijd met warme vlees lijkt me lekker -zucht-


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    (...)
    in de onchtend eet k nooit een boterham want dat krijg in nooit op :x een maaltijd met warme vlees lijkt me lekker -zucht-

    je had toch zoo honger?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan leven op crackers, maar de meeste mensen moeten brood eten. Probeer in ieder geval goed te ontbijten (belangrijkste maaltijd van de dag). En s'avonds goed te eten groente, vlees, aardappelen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.