• Ja, nu we het toch over geesten enzo hebben,
    Wie gelooft er in uittredingen?





    Uitleg:
    Men denkt dat je een Stoffelijk en een astraal lichaam hebt. Je stoffelijke lichaam, het lichaam waar je nu in leeft, is verbonden met je astrale lichaam.
    Je kan dmv oefening in je astrale lichaam gaan. En hiermee reizen, en andere 'geesten' en astrale lichamen tegenkomen. Men zegt dat je elke avond onbewust uittreedt, maar omdat dit onbewust doet, herinner je het niet meer.
    Ook dmv oefening kan je hier bewust van worden.

    Hopend dat het een goede uitleg is.


    Voor goede info kan je altijd naar wiki gaan of naar de site 'Doorhetraam.nl'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 15:55 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Goh, laat ik hier maar de paranormaal begaafde gaan uithangen. Wat ik zeg, meen ik serieus en als je het niet geloofd laat je deze reactie maar lekker hanger en ga je niet tegen mij lopen bitchen of zo.
    Mijn therapeut gelooft er hevig in dat ik paranormaal begaafd ben. Aan de dingen die ik zei, kon ze uitmaken dat ik energieën en geesten kon aanvoelen. Laatst ging ik er allemaal dingen over opzoeken, omdat ik toch wel nieuwsgierig was. Ik kwam uit over uittreden en heb dat geoefend. In het begin gebeurde er niets, maar na een tijdje gebeurde er iets. Het was net alsof ik ergens anders was, alleen de plaats waar ik was kan ik niet noemen. Het was ergens waar ik nooit geweest was, heel apart.


    Ik ben gemeen xoxo

    PurpleCow schreef:
    (...)

    Ik zou er trots op zijn.
    Ik heb wel wat paranormaals in mijn familie. Zelf heb ik ook al wat rare dingen meegemaakt, maar ik weet nu niet of ik het ook ben of niet.
    Ik zou trouwens graag eens een uittreding meemaken.

    ik zie soms nog rare dingen en droom ik raar. en ik vindt dat eng en irri o.o
    mijn moeder en oma hebben precies het zelfde. van hun heb ik het:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PurpleCow schreef:
    (...)

    Ik zou er trots op zijn.
    Ik heb wel wat paranormaals in mijn familie. Zelf heb ik ook al wat rare dingen meegemaakt, maar ik weet nu niet of ik het ook ben of niet.
    Ik zou trouwens graag eens een uittreding meemaken.



    Ik ook, het lijkt me wel interressant.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    KAK schreef:
    Goh, laat ik hier maar de paranormaal begaafde gaan uithangen. Wat ik zeg, meen ik serieus en als je het niet geloofd laat je deze reactie maar lekker hanger en ga je niet tegen mij lopen bitchen of zo.
    Mijn therapeut gelooft er hevig in dat ik paranormaal begaafd ben. Aan de dingen die ik zei, kon ze uitmaken dat ik energieën en geesten kon aanvoelen. Laatst ging ik er allemaal dingen over opzoeken, omdat ik toch wel nieuwsgierig was. Ik kwam uit over uittreden en heb dat geoefend. In het begin gebeurde er niets, maar na een tijdje gebeurde er iets. Het was net alsof ik ergens anders was, alleen de plaats waar ik was kan ik niet noemen. Het was ergens waar ik nooit geweest was, heel apart.

    welke site *nieuwschierig*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    welke site *nieuwschierig*

    Klik
    Het is meer een forum ; )


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Klik
    Het is meer een forum ; )

    thnx misschien ben ik gewoon te nieuwschierig xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KAK schreef:
    Goh, laat ik hier maar de paranormaal begaafde gaan uithangen. Wat ik zeg, meen ik serieus en als je het niet geloofd laat je deze reactie maar lekker hanger en ga je niet tegen mij lopen bitchen of zo.
    Mijn therapeut gelooft er hevig in dat ik paranormaal begaafd ben. Aan de dingen die ik zei, kon ze uitmaken dat ik energieën en geesten kon aanvoelen. Laatst ging ik er allemaal dingen over opzoeken, omdat ik toch wel nieuwsgierig was. Ik kwam uit over uittreden en heb dat geoefend. In het begin gebeurde er niets, maar na een tijdje gebeurde er iets. Het was net alsof ik ergens anders was, alleen de plaats waar ik was kan ik niet noemen. Het was ergens waar ik nooit geweest was, heel apart.


    Weetje, ik herken dat, maar ik ben nog nooit naar iemand geweest met de vraag of ik echt paranomaal begaafd ben.
    Ik heb ook al sinds ik heel jong ben lucide dromen enzo.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Unutulmaz schreef:
    (...)

    Weetje, ik herken dat, maar ik ben nog nooit naar iemand geweest met de vraag of ik echt paranomaal begaafd ben.
    Ik heb ook al sinds ik heel jong ben lucide dromen enzo.

    ik heb mijn familie al die het zijde:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Unutulmaz schreef:
    (...)

    Weetje, ik herken dat, maar ik ben nog nooit naar iemand geweest met de vraag of ik echt paranomaal begaafd ben.
    Ik heb ook al sinds ik heel jong ben lucide dromen enzo.

    Ik ging ook niet vanwege de vraag of ik nou paranormaal begaafd ben. Ik ben hooggevoelig, wat dus inhoudt dat alle emoties in mij ontzettend sterk zijn. Wanneer jij bijvoorbeeld een klein beetje teleurgesteld ben, zou ik al ontzettend down zijn. Wanneer jij geïrriteerd bent, ben ik kwaad.
    In het echt voel ik ook emoties aan van andere mensen, onbewust. Eigenlijk kan ik beter zeggen dat ik met ze meevoel, want als ik bij iemand bent die down is, voel ik me automatisch ook een stuk minder lekker in mijn vel.
    Na een paar kleine problemen thuis hebben mijn ouders een therapeut gezocht die hier ervaring mee heeft. ; )


    Ik ben gemeen xoxo

    Nou, ik weet het niet. Dit is de eerste keer dat ik erover hoor. x) Maar het kan wel zo zijn. (:


    wth.

    KAK schreef:
    (...)
    Ik ging ook niet vanwege de vraag of ik nou paranormaal begaafd ben. Ik ben hooggevoelig, wat dus inhoudt dat alle emoties in mij ontzettend sterk zijn. Wanneer jij bijvoorbeeld een klein beetje teleurgesteld ben, zou ik al ontzettend down zijn. Wanneer jij geïrriteerd bent, ben ik kwaad.
    In het echt voel ik ook emoties aan van andere mensen, onbewust. Eigenlijk kan ik beter zeggen dat ik met ze meevoel, want als ik bij iemand bent die down is, voel ik me automatisch ook een stuk minder lekker in mijn vel.
    Na een paar kleine problemen thuis hebben mijn ouders een therapeut gezocht die hier ervaring mee heeft. ; )

    ik herken me een beetje in jouw. ik heb een beetje het zelfde probleem. ik voel al snel de emoties van een persoon ook al laten ze het niet zien.en ik neem het ook snel over. en ik weet snel wie ik kan vertrouwen en wie niet ;)
    en nog veel meer maar ik heb geen zin om dat te typen xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KAK schreef:
    (...)
    Ik ging ook niet vanwege de vraag of ik nou paranormaal begaafd ben. Ik ben hooggevoelig, wat dus inhoudt dat alle emoties in mij ontzettend sterk zijn. Wanneer jij bijvoorbeeld een klein beetje teleurgesteld ben, zou ik al ontzettend down zijn. Wanneer jij geïrriteerd bent, ben ik kwaad.
    In het echt voel ik ook emoties aan van andere mensen, onbewust. Eigenlijk kan ik beter zeggen dat ik met ze meevoel, want als ik bij iemand bent die down is, voel ik me automatisch ook een stuk minder lekker in mijn vel.
    Na een paar kleine problemen thuis hebben mijn ouders een therapeut gezocht die hier ervaring mee heeft. ; )


    Dat soort dingen heb ik dan weer niet. Maar ik heb wel, meestal in de avond, een soort van gevoel dat er iemand aanwezig is. Naast mijn ouders en zusjes thuis.
    Ik weet niet wat het is. Maar het voelt niet altijd even veilig.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Poseidon schreef:
    Nou, de uitleg is onduidelijk en heel verwarrend maar ik weet wat je bedoeld. Uittreden is volgens mij ook zoiets als dat als je wakker schrikt en dan het gevoel hebt dat je in je bed ploft, dat valt er volgens mij ook onder. Ik geloof er niet in, maar ik heb dat wakker schrikken en dan het gevoel hebben dat ik terug in bed plof wel vaak gehad.



    Hmm, dat in je bed vallen heb ik ook altijd, maar ik zie mezelf dan meestal gewoon van een trappetje afvallen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Unutulmaz schreef:
    (...)

    Dat soort dingen heb ik dan weer niet. Maar ik heb wel, meestal in de avond, een soort van gevoel dat er iemand aanwezig is. Naast mijn ouders en zusjes thuis.
    Ik weet niet wat het is. Maar het voelt niet altijd even veilig.

    ik heb dat dus heel vaak ;/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    ik herken me een beetje in jouw. ik heb een beetje het zelfde probleem. ik voel al snel de emoties van een persoon ook al laten ze het niet zien.en ik neem het ook snel over. en ik weet snel wie ik kan vertrouwen en wie niet ;)
    en nog veel meer maar ik heb geen zin om dat te typen xD


    Moet je nagaan xd
    Ik type met een iPod xd


    I solemnly swear that I am up to no good.