• Ja, nu we het toch over geesten enzo hebben,
    Wie gelooft er in uittredingen?





    Uitleg:
    Men denkt dat je een Stoffelijk en een astraal lichaam hebt. Je stoffelijke lichaam, het lichaam waar je nu in leeft, is verbonden met je astrale lichaam.
    Je kan dmv oefening in je astrale lichaam gaan. En hiermee reizen, en andere 'geesten' en astrale lichamen tegenkomen. Men zegt dat je elke avond onbewust uittreedt, maar omdat dit onbewust doet, herinner je het niet meer.
    Ook dmv oefening kan je hier bewust van worden.

    Hopend dat het een goede uitleg is.


    Voor goede info kan je altijd naar wiki gaan of naar de site 'Doorhetraam.nl'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 15:55 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nou, de uitleg is onduidelijk en heel verwarrend maar ik weet wat je bedoeld. Uittreden is volgens mij ook zoiets als dat als je wakker schrikt en dan het gevoel hebt dat je in je bed ploft, dat valt er volgens mij ook onder. Ik geloof er niet in, maar ik heb dat wakker schrikken en dan het gevoel hebben dat ik terug in bed plof wel vaak gehad.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Nou, de uitleg is onduidelijk en heel verwarrend maar ik weet wat je bedoeld. Uittreden is volgens mij ook zoiets als dat als je wakker schrikt en dan het gevoel hebt dat je in je bed ploft, dat valt er volgens mij ook onder. Ik geloof er niet in, maar ik heb dat wakker schrikken en dan het gevoel hebben dat ik terug in bed plof wel vaak gehad.


    Sorry voor die uitleg, xd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Je weet maar nooit. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ik een beetje:Y) ik heb zelf dat 1 x mee gemaakt. ik lag te slapen en ik droomde dat ik door het huis liep alles was heel helder. en dromen zijn nooit echt helder. ze leek echt net echt. er was die avond iets gebeurd. ik weet niet precies meer wat maar de volgende ochtend blijkt dat ik alles wat ik gezien had waar is o.o het is ook best raar akls je iedereen ziet te liggen slapen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk niet dat je elke avond uittreedt, maar slechts af en toe. En 'ontwikkelde' geesten meer.
    Het gevoel dat je in een gat valt als je wakker wordt, komt daardoor. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik snap 't nog niet:$


    “Love is a contradiction.”

    Ik geloof in uittreden, maar ik denk niet dat je het elke nacht doet. Wel geloof ik dat iedereen af en toe eens onbewust uittreedt, maar niet zo vaak. Er zijn mensen die zich hierin trainen en het dan ook, zoals jij zegt, bewust kunnen doen. Ik heb het zelf ook al enkele keren geprobeerd, maar het is me nog nooit gelukt.. Gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Enkel paranormaal begaafde mensen kunnen dit. Of dat heb ik toch in een boek gelezen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    PurpleCow schreef:
    Ik denk niet dat je elke avond uittreedt, maar slechts af en toe. En 'ontwikkelde' geesten meer.
    Het gevoel dat je in een gat valt als je wakker wordt, komt daardoor. (:


    Ik denk ook niet dat je echt elke avond uittreedt, bv. als je vermoeid bent enzo..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ja, ik geloof erin, maar dat komt maar zelden voor denk ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xAirashiix schreef:
    Ik geloof in uittreden, maar ik denk niet dat je het elke nacht doet. Wel geloof ik dat iedereen af en toe eens onbewust uittreedt, maar niet zo vaak. Er zijn mensen die zich hierin trainen en het dan ook, zoals jij zegt, bewust kunnen doen. Ik heb het zelf ook al enkele keren geprobeerd, maar het is me nog nooit gelukt.. Gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Enkel paranormaal begaafde mensen kunnen dit. Of dat heb ik toch in een boek gelezen.

    ik werd vroeger het paranormaal kindje genoemt T_T me moeder en oma zeiken nog steeds heb je nog iets gezien? -.- daar heb ik echt een hekel aan

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 15:59 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 15:58 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xAirashiix schreef:
    Ik geloof in uittreden, maar ik denk niet dat je het elke nacht doet. Wel geloof ik dat iedereen af en toe eens onbewust uittreedt, maar niet zo vaak. Er zijn mensen die zich hierin trainen en het dan ook, zoals jij zegt, bewust kunnen doen. Ik heb het zelf ook al enkele keren geprobeerd, maar het is me nog nooit gelukt.. Gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Enkel paranormaal begaafde mensen kunnen dit. Of dat heb ik toch in een boek gelezen.



    Ik lees nu het boek "uittredingen" van blahblah Monroe.
    Hij wijst er juist op dat iedereen het zou moeten kunnen, als ik het goed begrepen heb.
    En dat je er niet persé paranomaal begaafd voor hoeft te zijn.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hestia schreef:
    (...)
    ik werd vroeger het paranormaal kindje genoemt T_T me moeder en oma zieken nog steeds heb je nog iets gezien? -.- daar heb ik echt een hekel aan


    Ik zou er trots op zijn.
    Ik heb wel wat paranormaals in mijn familie. Zelf heb ik ook al wat rare dingen meegemaakt, maar ik weet nu niet of ik het ook ben of niet.
    Ik zou trouwens graag eens een uittreding meemaken.


    Has no one told you she's not breathing?

    Is uittreden dan niet dromen?


    Food.

    Crowd schreef:
    Is uittreden dan niet dromen?

    als je droomt zie je alles vaag bij uittreden niet (zelf meegemaakt)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor