Jaaman, zwart-bruin coontail.
Ik heb het onderste va mijn pony nu 2x geblondeerd. En dan doe ik er rood overheen, het is nou zegmaar.. ligtbruin.
Maarja, ik ga het morgen wel weer rood verven, want nou heb ik geen zin
Je haar gaat fucking dood van blonderen joh :'D. Daarom loop ik nu nog met zwart/bruin/blond rond. Ghehe, mijn pa betaalt volgende maand de kapper of zo. Als dat een keer doorgaat. En dan ga ik het... blond verven? Geen idee.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
Je haar gaat fucking dood van blonderen joh :'D. Daarom loop ik nu nog met zwart/bruin/blond rond. Ghehe, mijn pa betaalt volgende maand de kapper of zo. Als dat een keer doorgaat. En dan ga ik het... blond verven? Geen idee.
Ik weet het, maarja ik wilde het onderste deel van mijn pony Quizlet-rood hebben,
maarja na 3keer verven vandaag, ga ik morgen wel verder. :'3
GabyDeUser schreef:
(...) NJA, HET ZIJN EIGENLIJK LOWLIGHTS, DUS JE ZIET HET ALLEEN VAN ONDEREN, DUS GEEN FOTO. ;X
Highlights houdt in in dat je lichtere strengen in je haar hebt dan de onderlaag. Lowlights houdt in dat je donkere strengen in je haar hebt dan de onderlaag. Dus 't is een beetje raar dat je 't alleen van onderen ziet, of ik moet er nu een verkeerd beeld van in m'n hoofd hebben.
ik dacht je zegt ;
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSH