• Victory!

    Lacie:
    Vanaf nu mogen hoofdletters, maar dan alleen in DIT topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 dec 2010 - 12:24 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Atmosphere schreef:
    --update over rode haar ter ere van quizlet-

    blond slaat niet echt aan, verf ht nou voor de derder keer


    Hoe krijg je je haar in Godsnaam blond? Je had het toch zwart? :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enterrement schreef:
    (...)

    Hoe krijg je je haar in Godsnaam blond? Je had het toch zwart? :')


    Jaaman, zwart-bruin coontail.
    Ik heb het onderste va mijn pony nu 2x geblondeerd. En dan doe ik er rood overheen, het is nou zegmaar.. ligtbruin.

    Maarja, ik ga het morgen wel weer rood verven, want nou heb ik geen zin

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Jaaman, zwart-bruin coontail.
    Ik heb het onderste va mijn pony nu 2x geblondeerd. En dan doe ik er rood overheen, het is nou zegmaar.. ligtbruin.

    Maarja, ik ga het morgen wel weer rood verven, want nou heb ik geen zin


    Je haar gaat fucking dood van blonderen joh :'D. Daarom loop ik nu nog met zwart/bruin/blond rond. Ghehe, mijn pa betaalt volgende maand de kapper of zo. Als dat een keer doorgaat. En dan ga ik het... blond verven? Geen idee. XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    JoJudicious schreef:
    ...

    Pfff.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Enterrement schreef:
    (...)

    Je haar gaat fucking dood van blonderen joh :'D. Daarom loop ik nu nog met zwart/bruin/blond rond. Ghehe, mijn pa betaalt volgende maand de kapper of zo. Als dat een keer doorgaat. En dan ga ik het... blond verven? Geen idee. XD


    Ik weet het, maarja ik wilde het onderste deel van mijn pony Quizlet-rood hebben,
    maarja na 3keer verven vandaag, ga ik morgen wel verder. :'3

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    NJA, HET ZIJN EIGENLIJK LOWLIGHTS, DUS JE ZIET HET ALLEEN VAN ONDEREN, DUS GEEN FOTO. ;X

    Highlights houdt in in dat je lichtere strengen in je haar hebt dan de onderlaag. Lowlights houdt in dat je donkere strengen in je haar hebt dan de onderlaag. :-D Dus 't is een beetje raar dat je 't alleen van onderen ziet, of ik moet er nu een verkeerd beeld van in m'n hoofd hebben. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ga morgen Naomi weer meeten _O_


    -

    WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT


    I live for the applause, you will die for it.

    daarnet stond er op mijn wekker 0:07 [007]

    Kikkeli schreef:
    WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT


    It ain't broke, so don't fix it.

    Kikkeli schreef:
    WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

    ik dacht je zegt ;
    WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSH


    Life is a beautiful struggle

    JELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    I live for the applause, you will die for it.

    DIT DOEN WE OMDAAT? XD


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    somers schreef:
    DIT DOEN WE OMDAAT? XD
    OMDAT HET ZUPAH GAIL IS.


    I live for the applause, you will die for it.

    WE NU EINDELIJK EENS HOOFDLETTERS MOGEN GEBRUIKEN! _O_


    It ain't broke, so don't fix it.

    Genius schreef:
    Ik ga morgen Naomi weer meeten _O_

    Veel plezier :D


    "Ignite, my love. Ignite."