• Ik heb net van mijn moeder De Schrei Tour Live DVD gekregen!!!_O__O_
    Ik ga hem nu gelijk kijken_O_

    Dit wou ik even met jullie delen(dance)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Veel kijkplezier!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    OMK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oh my Kaulitz)
    Het was geweldig!! Bill is zo knap!(H)(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    die heb ik ook gehad! xD
    Hij flipte bij mij altijd na 10 minuten xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hah ik heb die al een paar jaar, dat je die hier nog vind. Geweliig. Hij is heel goed trouwens. (maar zimmer tour, vind ik wel beter)
    Unendlichkeit is mssz mooi!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Hah ik heb die al een paar jaar, dat je die hier nog vind. Geweliig. Hij is heel goed trouwens. (maar zimmer tour, vind ik wel beter)
    Unendlichkeit is mssz mooi!


    Unendlichkeit is zo mooi(H) ik vind de Humoniod tour het best(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Unendlichkeit is zo mooi(H) ik vind de Humoniod tour het best(H)
    ah neee. Dat moet ik zelf niet hebben. Ik vind dat album echt niet goed. Ik ben wel naar dat concert geweest voor, maar die liedjes liggen me echt niet. Behalve Geisterfahrer en world behind my wall en zoom into me. dat is het dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)ah neee. Dat moet ik zelf niet hebben. Ik vind dat album echt niet goed. Ik ben wel naar dat concert geweest voor, maar die liedjes liggen me echt niet. Behalve Geisterfahrer en world behind my wall en zoom into me. dat is het dan.


    OMG ben jij naar een concert geweest_O_ ik wil naar een concert


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    OMG ben jij naar een concert geweest_O_ ik wil naar een concert
    2x naar de 1000 hotels tour en naar de humanoid tour. Ik wou naar de zimmer tour gaan, maar ik mocht toen niet van mijn moeder omdat ik ngo 16 was. Ik ben blij dat ik de 1000 hotels heb gezien, want die was echt goed (alleen jammer dat het in het engels was) en toen heeft Bill iets aan zijn stem gehad, dus wij waren een van de weinige die de show hadden gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)2x naar de 1000 hotels tour en naar de humanoid tour. Ik wou naar de zimmer tour gaan, maar ik mocht toen niet van mijn moeder omdat ik ngo 16 was. Ik ben blij dat ik de 1000 hotels heb gezien, want die was echt goed (alleen jammer dat het in het engels was) en toen heeft Bill iets aan zijn stem gehad, dus wij waren een van de weinige die de show hadden gezien.


    *kijkt heel erg jaloers!!*(cat)
    Ik mag niet van mijn ouders omdat ik te jong ben, ik ben 13 maar goed. Ik mag toch zeker zelf wel beslissen wat ik met mijn geld doe


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    *kijkt heel erg jaloers!!*(cat)
    Ik mag niet van mijn ouders omdat ik te jong ben, ik ben 13 maar goed. Ik mag toch zeker zelf wel beslissen wat ik met mijn geld doe
    Nou als ik naar concerten ga, dan ga ik wel niet met mijn ouders ofzo, dus daarom mocht ik niet voor mijn 16e, maar toen ik 16 was mocht mijn zus van 15( ze was dat zelf nog niet denk ik) en mijn achternicht achtige iets van 14 wel mee. Best oneerlijk, maar het was gezellig. We mochten zelf van 's ochtends vroeg gaan en moesten niet naar school van onze mama. Best wel leuk. Nu ga ik vaak direct na het school, tenzij het in het weekend is. En toen ik 17 was mocht ik ook voor het eerst naar Graspop, maar ik mocht dat vast ook omdat ik met vrienden ging, die allemaal een jaar ouder waren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die heb ik ook, hihi. xd


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Schrei Live is echt de beste Concert DVD van alle concert dvd's :Y) (vind ik)


    My heart is yours and so am I

    DearMaria schreef:
    Schrei Live is echt de beste Concert DVD van alle concert dvd's :Y) (vind ik)


    Ik vind Humoniod ook goed hoor(dance) en de Zimmer ook(K) ach ze zijn gewoon goed(hoera)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    coooooooooooooool ;D

    Ik vind 'm echt zalig (baby)


    I changed.

    Als ze met zo'n orkest gaan optreden playbacken ze echt heel erg xD
    Maar de DVD is heel top :"]


    great lips, perfect smile, sexy hips, kaulitzstyle<3