• Mijn dag vandaag, verliep heel soepeltjes. Nadat ik vannacht moest kotsen, ging ik weer slapen tot één uur. Mijn moeder kwam kwaad de kamer binnengestormt dat ik er nu uit moest komen.
    Na het ontbijt ging ik douchen, make-up op doen en mijn haar doen, om vervolgens naar de stad te gaan.
    In de stad nog de laatste kerstkado's gekocht en ik wilde nog bij de dixons een soort spitter kopen voor mijn 5.1 set. Ze zeiden dat ze hem niet hadden en nog geen uur later belde mijn vriend op dat ze dat ding hadden gekocht bij de dixons. Hij dat ding komen brengen, terwijl ik bij vero moda was en daarna ging ik naar huis.
    Thuis ging ik eten en daarna ging ik poolen wat eerst met moeite ging. Gelukkig lukte het uiteindelijk wel en won ik het potje en toen ging ik weer naar huis, want ik moest vroeg thuis zijn.
    Dat was mijn dag zo'n beetje, hoe ging die van jullie?


    Ik ben gemeen xoxo

    leuk, vooral dat kots gedeelte haha :P

    nee gemeen.
    Nou ik heb niet veel gedaan xD

    in mijn nest gelegen tot ook 1 uur
    Toen hond uitgelaten, vaatwasser uitpakken en mijn kont achter de pc geparkeerd en nu zit ik er nog xD
    owja, ik heb ook nog sneeuw geschoven -.-


    I solemny swear i am up to no good

    Ik moest eerder werken, van 11 tot 5 en daarnet moest ik nog even werken (van half 12 tot 1) en zometeen ga ik weer naar bed.
    Dus heb ik eigenlijk alleen maar gewerkt vandaag :Y)
    Oh, en een film afgekeken :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    uhmm..
    ik heb eerst uitgeslapen, toen heb ik laptop gepakt tot half 5 msn, quizlet, toen ging ik me omkleden, toen ging ik naar mijn opa en oma met mijn broer,
    toen knalde ik op me bek, toen ging ik met mijn oma winkelen, en toen was ik blij want nu heb ik nieuwe kleertjes,
    toen ging ik op q chat,
    en toen kon ik een uur van ruben genieten. :'D
    en toen nouja zat ik hier doelloos als enige op het forum. :3
    árme ik.


    Life is a beautiful struggle

    ik ben pas deneen uurtje wakker zie wel hoe vandaag loopt


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.