• Ik ben gwn een niet te lange serie aan het schrijven n_n
    Ladies and Gentleman,
    Ziet hier, Ik geloof niet in wonderen - Nooit gedaan.
    Dit verhaal gaat over Ilara. Ilara is zestien. Haar negatieve houding brengt haar wel vaker in de problemen, al denkt ze zelf dat ze het bij het juiste eind heeft. Ze pest Bill al jaren, samen met Tobias. Voor haar lijkt alles okee, tot ze vrienden wordt met Bill, of zelfs meer voor hem voelt.. Hoe lang gaat het haar lukken dat te verbergen voor Tobias? En hoe lang gaat ze het uithouden in haar thuissituatie? Hoe lang gaat het haar lukken, door te blijven leven zonder in wonderen te geloven? Zullen de mensen die haar eerst zo lieten denken haar nu kunnen overtuigen dat dit niet de manier is? Gaat ze dood? [x3]
    Je leest het allemaal in 'Ik geloof niet een wonderen - Nooit gedaan.'
    Zouden jullie hem willen maken?

    But yeah. Ik heb nog een stuk of 5 namen nodig voor bijrollen [/vrienden enz]
    Vrijwilligers?

    Naam:
    Leeftijd:
    Hobbies:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Slechte gewoonten:
    & Wat peepz voor de bad-guys, dan ben je nog niet verzekert van een rol, maar ik sla wel alles op (;

    x
    Rollen heb ik eigenlijk genoeg, alleen echt voor bij-bij-bijrollen x'D [/dus maar 1x in voorkomen ofz.]& huppeltutjes x3. PB me daar maar voor. Verder gewoon quiz maken n_n

    Link: http://www.quizlet.nl/serie/11819/ik-geloof-niet-in-wonderen--nooit-gedaan/


    Mew <3

    trouwens mag ik ook nog de vriendin van Tom zijn?n_n

    kDoe anders wel gwn in de vriendenclub van T&B ;P Daar laat ik sowieso grotendeels de zelfde personen in voorkomen ;- ) Dan wel nog xtra goed bevriend met Bill, het karakter past precies bij het persoon wat ik in gedachten had n_n


    Mew <3

    Oh oké das ook goed,maar zou het dan niet kunnen dat ik aan Bill vertel dat ik verliefd op Tom ben&dat hij ons probeert te koppelen?(A)


    Lalalalalalalala.

    Oh oké das ook goed,maar zou het dan niet kunnen dat ik aan Bill vertel dat ik verliefd op Tom ben&dat hij ons probeert te koppelen?(A)

    Weet niet of dat gaat lukken, je bent al de derde die vraagt of ze met Tom mag _O_ Hij is gewild ;-P
    Sowieso ga ik niet echt heeel erg diep in op de verhalen van de bijpersonen, het gewone verhaal wordt met alles wat ik erbij haal nu al best breed x'D


    Mew <3

    en ingewikkeld x'3


    Mew <3

    Maar eigenlijk brengt me dat wel op een grappig idee nu n_n


    Mew <3

    en dat is?


    Lalalalalalalala.

    Iets wat ik niet ga verklappen natuurlijk ;P


    Mew <3

    x'D oké maar ik ben dus sowieso de BF van Bill?(A)


    Lalalalalalalala.

    Of iig niet hier ga posten, dan verklap ik het aan iedereen:3


    Mew <3

    x'D oké maar ik ben dus sowieso de BF van Bill?(A)

    Japs n_n


    Mew <3

    yay x3


    Lalalalalalalala.

    Opzich heb ik vrienden wel rollen genoeg [/wat vrienden van me wilden ook]
    Als je een heel klein rolletje wil, of gewoon nog wat leuke namen weet, voeg me toe op marinklippie@hotmail.com of stuur me een PBtje ;- )


    Mew <3

    of mail x3


    Mew <3

    moi gaat nu of n_n Je kunt dus mailen ;- ) Tot morgen nog, dan ga ik niet meer mensen zoeken hoor x3


    Mew <3