• heey!ik ben nieuw hier ennuh heb net uit gezocht hoe het forum werkt. ennuh wil iemand me uitleggen hoe de rest werkt?

    Wat wil je dan zoal weten?
    welkom =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Wat wil je dan zoal weten?
    welkom =)


    nou over storys enzo?

    Hooi. :3


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    hai(doeg)

    wat wil je dan weten want bij de meeste dingen kom je er zelf achter


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    hai(doeg)

    wat wil je dan weten want bij de meeste dingen kom je er zelf achter


    nou vertel eens iets over quizlet. ik kwam hier nadat ik Tom kaulitz intikte. dus is het eeen fansite?

    Haaaaaai 't is meer een verhalensite (doeg)

    Atmosphere schreef:
    Haaaaaai 't is meer een verhalensite (doeg)


    ow ok. ik wil mijn plaatje veranderen hoe dat ik dat?

    raplove schreef:
    (...)

    nou vertel eens iets over quizlet. ik kwam hier nadat ik Tom kaulitz intikte. dus is het eeen fansite?

    vroeger volgens mij wel maar ik zit er pas sinds mei op xD. het is een beetje gemengt de ene fan van JB andere Paramore weer de andere Tokio Hotel . iedereen heeft zijn eigen soort muziek , films ,boeken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    raplove schreef:
    (...)

    nou vertel eens iets over quizlet. ik kwam hier nadat ik Tom kaulitz intikte. dus is het eeen fansite?

    ja en nee er zitten hier verschillende mensjes op het gaat over van alles maat tokio hotel heeft wel een eigen forum:Y)
    mij boeit het nie maar jouw meschien wel


    Shoganai i ne~

    Welcome. Je mag me altijd vragen stellen (: Maar ik denk dat ze mods meer weten. (Die mensjes met een rode naam)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Welkom op Q (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je plaatje? Dan ga je naar je profiel. Dan staat er bovenaan "aanpassen". Daar klik je op, scrol wat naar beneden en dan kan je je plaatje veranderen. Note: je kan alléén .jpg bestanden gebruiken! een van de iets mindere leuke dingen aan Q.


    It's time to be happy again.

    Welcom op Quizlet(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hestia schreef:
    (...)
    vroeger volgens mij wel maar ik zit er pas sinds mei op xD. het is een beetje gemengt de ene fan van JB andere Paramore weer de andere Tokio Hotel . iedereen heeft zijn eigen soort muziek , films ,boeken

    Vroeger was het een site met alleen maar vieze Twincest verhaaltjes hehe.

    En wat voor band, zanger, zangeres je ook maar kan bedenken; hier op Q is er wel een fan van. -a-


    It's time to be happy again.