• tussen muffins en cupcakes?

    Mijn zus en ik hebben een discussie.

    Ik zeg dat muffins niet versierd zijn en cupcakes wel.
    Zij zet dat het aan de inhoud en de manier van bakken ligt.

    Nu dus de vraag aan jullie
    Wat is het verschil?


    #WWED - What Would Emma Do?

    cupcakes zijn boller? Ik weet niet. Muffins kunnen ook versierd worden, dus daar ligt het niet aan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nou, dat ligt er gewoon aan of je het zelf versierd of niet, want ik feite maakt het geen hol uit XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er is volgens mij geen verschil omdat muffins de nederlandse naam is en cupcakes de amerikaanse. dacht ik


    behind very angel is a demon

    Cupcakes komen van de Amerikanen en zijn altijd op en top schattig versierd, terwijl muffins gewoon lekker simple zijn zonder poes pas.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Muffins zijn dik en groot en cupcakes zijn klei en in 1 hap weg te werken

    Muffins zijn puur en alleen cake-achtig (met af en toe een beetje chocolade er in), Cupcakes zijn een soort cakejes die vol zitten met marsepein en andere zoete dingen. (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 19:04 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    VocalVoicess schreef:
    Er is volgens mij geen verschil omdat muffins de nederlandse naam is en cupcakes de amerikaanse. dacht ik


    dat dacht ik ook dus. xd


    Alleen maar tranen van geluk

    Geeeeeeeeeen idee. x]


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Volgens mij is het gewoon hetzelfde alleen is muffin Nederlands en cupcake Engels.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    een mufin is een neger
    een cupcake is een blanke

    Cupcakes hebben vaak glazuur en zijn bedoelt als miniatuur cakejes voor 'speciale gelegenheden', terwijl muffins een stuk groter zijn en meestal bedoelt als ontbijt. Er zit ook vaak fruit in muffins of chocola (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.