• Want ik moest vannacht kotsen, aangezien ik nog steeds misselijk was en moest kotsen vannacht waardoor ik me nu eigenlijk wel weer goed helemaal beter dan ooit voel. Nee dan ook weer niet, maar ik voel me lichamelijk weer helemaal honderd (op het feit na dat ik ongesteld ben en bijna neer val van kramp. Gelukkig heb ik een overdosis anti-kramp pilletjes genomen).

    Wie is er ook ongesteld?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 17:15 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Gelukkig niet meer. Ik was vorige week weer aan de beurt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh, leuk dat je hebt overgegeven? (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Gelukkig nog niet. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja, helaas. En ik ben het altijd tegelijk met mijn mama en zusje dus dan worden mijn vader en broertje helemaal gek :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Ja, helaas. En ik ben het altijd tegelijk met mijn mama en zusje dus dan worden mijn vader en broertje helemaal gek :'D

    Ik ook met mijn mama. Haha, dan is 't echt gezellig hier.


    Ik ben gemeen xoxo

    Zaterdag, helaas XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, mijn beste vriendin.
    Ze zei dat het eruit stroomde, en ze was doorgelekt op haar werk:S


    Food.

    Ik. :[


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik over 1 week :c


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Ik moest het deze week worden, maar ik had best veel stress de afgelopen maand, dus het blijft uit. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben net weer van ongesteldheid af.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Over 2 week pas weer (krul)


    -

    Volgende maand pas weer ergens. Ik lag maandag nog wel te kotsen, maar dat kwam door 5 wijntjes in een kwartier. -a-


    It's time to be happy again.

    me too(huil)


    Don't serch to love, love will find you.

    Ik. ¬¬


    Numbers.