• pff, ik hoop dat ik "slapeloze" goed heb geschreven (cat)

    -Yaw, dit is nutteloos om te lezen 8D

    oke gister ging ik en mijn vriendin zo'n horror film kijken [One missed cal]Weetje hoe grappig hij was, maar mijn vriendin zat alleen maar te gillen. Als reactie paranoïde ouders, en toen lagen we zo op mijn bed. En het was heel warm met al die dikke dekens, en toen moest ik plassen maar durfde niet de zolder te verlaten -- is heel eng hoor. en toen ging ik toch naar de wc om half 4 en we hadden nog niet eens geslapen, en toen was het 6 uur. Toen pas sliepen we, maar 2 uurtjes want mijn broertje ging op mijn matras springen ;< en nu zijn we moe.

    -beetje on-topic houden, hebben jullie ook met vriendinnen ook slapeloze nachten gehad? en wat was jullie engste horror :9~


    They fell in love, didn't they?

    Ja, wij gingen met een hele groep bij iemand slapen. En dan slaap je half en dan gaat iemand weer praten. Dus dat was onwijs gezellig maar heel vermoeiend. En ik heb een Horror gezien en ik kijk NOOIT meer horror.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Ja, wij gingen met een hele groep bij iemand slapen. En dan slaap je half en dan gaat iemand weer praten. Dus dat was onwijs gezellig maar heel vermoeiend. En ik heb een Horror gezien en ik kijk NOOIT meer horror.

    welke? heb je gezien =]


    They fell in love, didn't they?

    tssssssssss One missed Call de japanse versie is wel Heul eng D:

    bereid je voor dit word mijn engste nacht ooit :
    wat je even moet weten ; matheus - neef - martin - vriend van hem - dewy - ex van me broer - thea - tante -
    ik ging bij matheus slapen. samen met martin en dewy. en we gingen een vet enge film kijken. en ojaa vordat de film was begonnen bij de voorstukjes begon ik egt keihard te lachen. matheus zei zo ; ik heb nu al zwetende handpalmen. gehe$
    maar iig het was half 11 toen we die film gingen kijken. en we hadden gezegt we blijven de hele nacht wakker.
    maar we gingen dus die film kijken ; paranormal activity.
    er staat ook nog bij ; dont see it alone !
    en egt.. het was doodeng.
    nou de film was dus afgelopen. en wij gingen naar beneden. het was ongeveer half 1. dus wij waren beneden. en wij willen om 1 uur naar boven gaan. gingen ze allemaal drinken pakken. doe ik de deur open naar de hal. staat die facking voordeur open. egt jonge ik schrok me dood. want in die film gingen de deuren ook telkens open. dus ik zei zo. ; 'uhmm jongens de deur staat open !'en egt matheus en ik waren de enige die bleven staan. martin en dewy sprongen op de bank van angst. matheus en ik gigen thea wakker maken. want zei lag op de bank. maar in ieder geval. opdenduur gaan matheus en im naar boven. want dewy en martin durfde niet. hadden we allekamers al gehad behalve 2 . en dat waren de badkamer en de kamer van thea. toen gingen martin en dewy eindelijk mee. en gingen we nog langs bij de kamer van thea. en omg wij schrokken ons dood. zit die kat zich uit te rekken op dat bed. het was intussen al 2 uur. maar later doen we ; ddow. doen durf of waarheid. maar toen moest matheus het foundation doekje van dewy pakken. en hij zat tog eens te gillen ! want hoeheethet. het douchegrodijn stond dicht en dat was ook zo in de film. hij doet het douchegordijn open. zit er niks. en toen later gingen we wiien . :'D

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 14:36 ]


    Life is a beautiful struggle

    target schreef:
    (...)
    welke? heb je gezien =]


    Helloween 2.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Helloween 2.

    die kijk ik ook nooit meer. :'D
    heb de helft niet durven kijken. xd


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    die kijk ik ook nooit meer. :'D
    heb de helft niet durven kijken. xd


    Ik zat ook de hele tijd achter een kussen. En dan zeiden me vrienden van 'Het enge stuk is voorbij' en dan keek ik en was het nog niet afgelopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kingston schreef:
    bereid je voor dit word mijn engste nacht ooit :
    wat je even moet weten ; matheus - neef - martin - vriend van hem - dewy - ex van me broer - thea - tante -
    ik ging bij matheus slapen. samen met martin en dewy. en we gingen een vet enge film kijken. en ojaa vordat de film was begonnen bij de voorstukjes begon ik egt keihard te lachen. matheus zei zo ; ik heb nu al zwetende handpalmen. gehe$
    maar iig het was half 11 toen we die film gingen kijken. en we hadden gezegt we blijven de hele nacht wakker.
    maar we gingen dus die film kijken ; paranormal activity.
    er staat ook nog bij ; dont see it alone !
    en egt.. het was doodeng.
    nou de film was dus afgelopen. en wij gingen naar beneden. het was ongeveer half 1. dus wij waren beneden. en wij willen om 1 uur naar boven gaan. gingen ze allemaal drinken pakken. doe ik de deur open naar de hal. staat die facking voordeur open. egt jonge ik schrok me dood. want in die film gingen de deuren ook telkens open. dus ik zei zo. ; 'uhmm jongens de deur staat open !'en egt matheus en ik waren de enige die bleven staan. martin en dewy sprongen op de bank van angst. matheus en ik gigen thea wakker maken. want zei lag op de bank. maar in ieder geval. opdenduur gaan matheus en im naar boven. want dewy en martin durfde niet. hadden we allekamers al gehad behalve 2 . en dat waren de badkamer en de kamer van thea. toen gingen martin en dewy eindelijk mee. en gingen we nog langs bij de kamer van thea. en omg wij schrokken ons dood. zit die kat zich uit te rekken op dat bed. het was intussen al 2 uur. maar later doen we ; ddow. doen durf of waarheid. maar toen moest matheus het foundation doekje van dewy pakken. en hij zat tog eens te gillen ! want hoeheethet. het douchegrodijn stond dicht en dat was ook zo in de film. hij doet het douchegordijn open. zit er niks. en toen later gingen we wiien . :'D


    AHAHAHHAHA paranormal activity is niet zó eng hoor ;$


    They fell in love, didn't they?

    target schreef:
    (...)

    AHAHAHHAHA paranormal activity is niet zó eng hoor ;$

    toen wel. ;o


    Life is a beautiful struggle

    xD Heb ik ook wel eens last van :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, wij gingen 's nachts Saw 3 kijken. Wat een humor. Cola en chips erbij. Zaalig :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb eigenlijk niet zoveel slapeloze nachten met vrienden, haha. Anders zitten er nog 10 aan vastgeplakt omdat ik dan uit mijn slaapritme ben en niet meer kan slapen die nachten ernaar. Ik heb dus wel van die slapeloze nachten gehad waarin ik gewoon niet kon slapen en ik moest 's nachts altijd naar de wc. En ik vond onze badkamer altijd eng, maar daar was de wc. En ik wilde nooit naar beneden lopen, want dat was me te donker, haha. En elke nacht was ik blij als ik naar de wc was gegaan x'D Slaat echt nergens op x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Altijd als er vriendinnen komen slapen, slapen we pas rond de ochtend. x]


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Mijn record is 8 uur ('s ochtends) toen wouden we eigenlijk niet slapen maar we gingen ons vervelen en toen gingen we disney channel kijken =D
    En toen viel ik in slaap x]


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.