• Dat vraag ik me af.
    Want mijn puree deze avond was zo warm en ik dacht voor een moment dat mijn slokdarm zou verbranden.
    Dus zou dat kunnen?

    Mijn tong heb ik trouwens verbrand aan de puree. Maar het was lekker. :Y)

    Moest het kunnen: het zou wel grillig en pijnlijk zijn als dat gebeurt.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 23:37 ]

    Spain schreef:
    Ik neem aan van niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik bedoelde er ook alleen mee te zeggen dat je van niet pure alcohol niet dood kunt gaan :'D op die manier dan
    Weet ik, maar wist je dat pure alcohol niet bestaat. enkel tot 98% vind je terug. (of dat dacht ik toch)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk wel dat het kan. Ik heb een x zo'n sterk drankje gedronken, van 80% nou het scheelde niet veel of ik stond te janken, zo'n pijn deed het met doorslikken ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Passerby schreef:
    (...)Weet ik, maar wist je dat pure alcohol niet bestaat. enkel tot 98% vind je terug. (of dat dacht ik toch)

    Ik heb één jaar scheikunde gehad, dus ik hou verder mijn mond (cat)

    Ontopic. Lijkt me trouwens een smerig gezicht als het echt kan 'wegbranden' zegmaar, iew XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik heb één jaar scheikunde gehad, dus ik hou verder mijn mond (cat)

    Ontopic. Lijkt me trouwens een smerig gezicht als het echt kan 'wegbranden' zegmaar, iew XD
    Echt helemaal wegbranden, lijkt mij wat raar, tenzij het echt een smerig product is dat je binnenkreeg. Al denk ik dat je slokdarm wel mooi beschadigd kan zijn als iets te zuur binnenkreeg. HCl kan ook mooie schade aanbrengen. Iemand uit de BC-T had HCl aan dr handschoen hangen en die was dat vergeten en had met haar handschoen over haar hoofd gewreven. Laten we zeggen dat haar modellecarrière niet meer bestaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)En alcohol is dan weer chemisch. Wat is de chemie toch een prachtvak. ^^

    Studeer jij chemie? (krul)

    Crossfire schreef:
    (...)
    Studeer jij chemie? (krul)
    Nee hoor.:X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik heb één jaar scheikunde gehad, dus ik hou verder mijn mond (cat)

    Ontopic. Lijkt me trouwens een smerig gezicht als het echt kan 'wegbranden' zegmaar, iew XD

    Ik wil er niet aan denken.(cat)

    Passerby schreef:
    (...) Nee hoor.:X

    Hahaha, ik vind het wel leuk om te lezen allemaal. Doe je goed!

    Crossfire schreef:
    (...)
    Hahaha, ik vind het wel leuk om te lezen allemaal. Doe je goed!
    Ik hou echt van dat vak, ik kan er niet aandoen. Ik hoop dat het mij een toekomst biedt, want ik zou het anders zeer jammer vinden;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik hou echt van dat vak, ik kan er niet aandoen. Ik hoop dat het mij een toekomst biedt, want ik zou het anders zeer jammer vinden;

    Dat hoop ik ook voor je! :')

    Ik vraag me trouwens af wie er voor z'n plezier chemische producten wil slikken. Dan ben je toch ziek in je hoofd hoor! :/

    Crossfire schreef:
    (...)
    Dat hoop ik ook voor je! :')

    Ik vraag me trouwens af wie er voor z'n plezier chemische producten wil slikken. Dan ben je toch ziek in je hoofd hoor! :/
    Ik dacht eerder aan de perfecte moord. x')
    Ik weet daar ook een verhaal over, van Jelle zijn papa. Er was eens een man die zijn vrouw had gedood en ie had dr in een put gesmeten en dr h2so4 overgegoten, maar ze verteerde dus echt niet en ie bleef daar dus maar opsmijten. Wat eigenlijk echt dom was, want als ie zag dat het niet meer werkte, had ie dr gewoon moeten water overdoen. Want dan gebeuren er vreemde dingen mee. Geloof me. Het is met een rede dat je voorzichtig moet zijn met water en zwavelzuur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik dacht eerder aan de perfecte moord. x')
    Ik weet daar ook een verhaal over, van Jelle zijn papa. Er was eens een man die zijn vrouw had gedood en ie had dr in een put gesmeten en dr h2so4 overgegoten, maar ze verteerde dus echt niet en ie bleef daar dus maar opsmijten. Wat eigenlijk echt dom was, want als ie zag dat het niet meer werkte, had ie dr gewoon moeten water overdoen. Want dan gebeuren er vreemde dingen mee. Geloof me. Het is met een rede dat je voorzichtig moet zijn met water en zwavelzuur.

    Dat kan ook, haha. :'D
    En damn, nou grillig en lomp stiekem.

    Ontopic? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kan denk ik wel, enkel niet door iets warms te eten.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells