• op mijn moeder. ze heeft me de hele dag binnen gehouden en nu mag ik niet eens uit. terwijl mijn hele vriendengroep gaat.

    fijn:@

    nu ben ik boos

    wie kan met me mee praten?

    Waaorm mag je niet weg dan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is hier een wonder als ik een keertje weg mag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga morgen met 3 vriendinnen naar Destine (+ The Hot Stewards + Monomania) in Breda, en logeer bij mijn broer, we gaan er alleen naartoe en komen terug wanneer we willen, terwijl we de volgende dag gewoon 's ochtends naar school moeten..
    Dus nee, ik kan niet met je meepraten, sorry X:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    BadHero schreef:
    Palm gewoon de héle avond de TV in,dan mag je volgende keer wel (:


    dat ga ik doen

    OHMYGEORG schreef:
    Het is hier een wonder als ik een keertje weg mag.


    me too

    WBitch schreef:
    Waaorm mag je niet weg dan?


    omdat ze vind dat ik rust nodig heb!

    mijn gash het is verdomme vakantie

    Haha, ik kan niet met je mee praten (:
    Mijn ouders hebben geen last van me dus vinden ze het prima als ik thuis ben, maar ook prima als ik weg ben. En bovendien vinden ze dat ik oud en wijs genoeg ben voor mezelf te zorgen dus zelf te bepalen of ik nog weg ga of dat ik thuis blijf, omdat ik mijn rust nodig heb (:
    En buiten mijn werk, mijn paard & school ben ik vrijwel altijd thuis :'D want ik ga niet uit.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Desecrate schreef:
    Mijn moeder zou op dit moment juichen als ik uit zou gaan, zodat ik eens wat zou gaan doen, dus nee, ik kan niet met je meepraten :'D

    Phantasm schreef:
    Haha, ik kan niet met je mee praten (:
    Mijn ouders hebben geen last van me dus vinden ze het prima als ik thuis ben, maar ook prima als ik weg ben. En bovendien vinden ze dat ik oud en wijs genoeg ben voor mezelf te zorgen dus zelf te bepalen of ik nog weg ga of dat ik thuis blijf, omdat ik mijn rust nodig heb (:
    En buiten mijn werk, mijn paard & school ben ik vrijwel altijd thuis :'D want ik ga niet uit.


    jij bent ook 19. was ik maar 19 -droomt weg-

    loveprinses schreef:
    (...)

    jij bent ook 19. was ik maar 19 -droomt weg-


    Haha er is niets fantastisch aan 19 zijn hoor :'D. En het is ook zeker niet zo dat iedere negentien jarige mag wat ik mag..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    (...)

    Haha er is niets fantastisch aan 19 zijn hoor :'D. En het is ook zeker niet zo dat iedere negentien jarige mag wat ik mag..


    wat mag jij dan allemaal?

    loveprinses schreef:
    (...)

    wat mag jij dan allemaal?


    Uitgaan, thuiskomen wanneer ik wil, met de auto weggaan.. Just random stuff (: Maar, ik moet ook altijd laten weten hoe laat ik thuis ben, en ik moet altijd beloven voorzichtig te doen. En wat ik absoluut niet mag is door het donker fietsen, maarja ik heb een rijbewijs (: . Wat mag ik nog meer ehm, vriendinnen ontmoeten die ik op internet heb leren kennen.. Maar ik mag nu niet echt dingen die andere mensen absoluut niet zouden mogen xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    (...)

    Uitgaan, thuiskomen wanneer ik wil, met de auto weggaan.. Just random stuff (: Maar, ik moet ook altijd laten weten hoe laat ik thuis ben, en ik moet altijd beloven voorzichtig te doen. En wat ik absoluut niet mag is door het donker fietsen, maarja ik heb een rijbewijs (: . Wat mag ik nog meer ehm, vriendinnen ontmoeten die ik op internet heb leren kennen.. Maar ik mag nu niet echt dingen die andere mensen absoluut niet zouden mogen xd

    Met de auto weg gaan? =O Kom naar Tilburg en breng mij naar school! Ik moet door de sneeuw fietsen xd

    WEmo schreef:
    (...)
    Met de auto weg gaan? =O Kom naar Tilburg en breng mij naar school! Ik moet door de sneeuw fietsen xd


    Haha, ik heb niet voor niets een rijbewijs he :'D! Hmm, dat zal niet gaan, ik moet op het moment iedere dag werken en normaal ga ik ook naar school xd. Alleen ik ga vaak met de bus en vooral met dit weer.. Maar Tilburg is niet eens zo ver hier vandaaan xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.