• Mn ma!
    ik ben zoo boos mn ma werkt echt tot 7 of 8 uur terwijl ze normaal tot 3 werkt.
    en dat is nou echt zo de hele week al nou leuke vakantie de hele tijd op mn broertje passen.
    En we zouden vandaag naar het dorp gaan om leuke enkellaarsjes te halen nee hoor ze werkt nu nog ik heb niet een gegeten omdat ze zo nodig moet overwerken.
    nu belde mn moeder net en ik viel helemaal tegen dr uit over dat we naar het dorp zouden gaan en dat ze de hele tijd zo laat thuis is. zegt mn ma kalmpjes gaan we morgen toch.

    Jaa tuurlijk morgen zal ze ook wel overwerken.

    Als mn ma morgen weer zo laat is doe ik nooit wat voor dr en kan ze de pot op!!


    the world is filled with people that we dont understand

    Misschien is er wel een goede reden waarom ze moet overwerken. Ja, het is voor jou natuurlijk niet leuk maar als zij meer uren maakt heeft ze straks meer geld om leuke dingen te doen met jou! :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tja, nu is natuurlijk wel net de tijd dat de enkele mensen die nog wél werken het extra druk hebben, omdat anderen vrij nemen. Maar dat is natuurlijk wel vervelend. Zeg haar eerlijk en rustig wat je ervan vindt, dan kun je misschien zorgen dat je broertje bijvoorbeeld bij een vriendje gaat spelen ofzo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Miss krijg je dan nog iets extra?
    Als het je echt mateloos irriteert moet je er eens met haar over praten,ze snapt het vast wel (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    Miss krijg je dan nog iets extra?
    Als het je echt mateloos irriteert moet je er eens met haar over praten,ze snapt het vast wel (:


    Nou ik het is een wonder dat ik nog enkellaarsjes krijg maarja dat is voor kerst voorderest krijgen we niks (Buiten kerst)


    the world is filled with people that we dont understand