• Ik wordt hier egt gek van me vader is nu sinds een week gestopt met roken hij wil nu telkens horen hoe goed hij bezig is en ja hoor tuurlijk ik ben heus wel trots op hem dat ie nu eindelijk gestopt is maar jezus hij zeikt hij scheld hij noemt me moeder een achterlijk wijf alleen omdat hij het eten moet maken en niet weet welke pan ie nodig heeft hij reageerd zich met alles af op mij en me moeder. bij alles op tv heeft ie wel iets te zeiken. echt ik wordt gek hier en dan zeg je dat ie de laatste tijd nogal geiriteerd is en dan Flipt ie ineens O_O dus ik heb net een onderzetter tegen me kop gehad jhee wat een feest hierzo..


    Sorry ik moest dit ff kwijt bedankt =)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Misschien moet hij het wat rustiger afbouwen dan zo ineens te stoppen? Want dit is natuurlijk niet de bedoeling. O.o
    Het is in ieder geval wel heel goed van hem dat hij het probeert. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat hoort der allemaal bij als 1 van je ouders stopt met roken, maar na een tijdje vaart het wel over.

    1988 schreef:
    Dat hoort der allemaal bij als 1 van je ouders stopt met roken, maar na een tijdje vaart het wel over.

    en hoelang gaat dat tijdje duren xD ?/


    its always the same road,it just go's on and on..

    Daar moet ie even doorheen, gaat wel weer over :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    en hoelang gaat dat tijdje duren xD ?/

    Haha, bij mijn vader duurde het 3 maanden ongeveer, maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.

    Square schreef:
    Misschien moet hij het wat rustiger afbouwen dan zo ineens te stoppen? Want dit is natuurlijk niet de bedoeling. O.o
    Het is in ieder geval wel heel goed van hem dat hij het probeert. (:

    Het liefst zou ik eigenlijk nu een sigaret in zn mond douwe maar ik weet niet hoe je zo'n ding draait dus dat gaat moeilijk.


    its always the same road,it just go's on and on..

    Dat had ik dus ook met mijn vader, en na 2 weken was ik het zo zat dat ik een pakje sigareten voor hem heb gekocht -achfijn, ik heb me connecties het laten kopen voor me- en ik heb het aan hem gegeven. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    stoppen met roken doe je nooit 100% en mensen die niet zelf roken zullen dat nooit begrijpen (nerd)


    waarom is het zo godse koud? :(

    Square schreef:
    Misschien moet hij het wat rustiger afbouwen dan zo ineens te stoppen? Want dit is natuurlijk niet de bedoeling. O.o
    Het is in ieder geval wel heel goed van hem dat hij het probeert. (:


    Food.