• Heeft iemand deze film toevallig gezien?
    Want ik zocht plaatjes van Nazi Zombies en kwam deze film tegen. En ik hou van zombies <3 en dan ook nog Nazi, maakt het extra episch.
    Dus, wie heeft 'm gezien en is het wat?


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha die film is fucking awesome. Zo'n gast red zijn eigen leven door aan de darm van zo'n zombie te blijven hangen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vulpen schreef:
    (...)

    Speel je dat? =D

    Nein mann, ik zuig zwaar met COD. Ik heb COD 2 eens gespeeld en ja, dat verliep niet zo succesvol 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik heb hem gezien o_o En ik vond hem echt fockin vet :'D


    -

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Nein mann, ik zuig zwaar met COD. Ik heb COD 2 eens gespeeld en ja, dat verliep niet zo succesvol 8D


    Haha (:

    Cod is niks aan vind ik XD


    --

    Desecrate schreef:
    Haha die film is fucking awesome. Zo'n gast red zijn eigen leven door aan de darm van zo'n zombie te blijven hangen.
    w00t big time.


    I live for the applause, you will die for it.

    MAKEYOUMINE schreef:
    ik vind je plaatje eng... o_o


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Volgens mij heb ik die film een keer een stuk op film1 gezien.. Die film is zooooo facking droog :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb die film met courtesan gezien, als je melig bent is die geniaal, als je melig wil worden issie nog leuker, alleen een beetje jammer dat er een PotC concept inzit (als in: de toeristen vinden een schat en de zombies komen op hen af). voor de rest vet droog, versta je er geen flikker van zonder ondertiteling, en uhm... lots of blood xD