Topic over rare body-mods nummer zoveel :'D
Anyway
Tight lacing, de kunst van het korset dragen & steeds strakker trekken tot je een taille hebt van.. heel klein. Sommige mensen dragen deze dingen dus 24/7.
klik
Werd vroeger veel gedaan, word nog steeds gedaan door een kleinere groep mensen.
Wat vinden jullie hiervan? :'D
ergens vind ik het best wel awesome.
-
21 dec 2010 - 21:3921 dec 2010 - 21:40
Ja, omg; ik had daar een keer een vrouw van gezien op zo een Duits programme. Fucking scary o.o
21 dec 2010 - 21:41Noo. Ik vind zo'n wespentaille echt raar o_o En als je dat korset afdoet, dan zak je in elkaar. - Zei eens iemand op tv. Het ziet er gewoon zo onnatuurlijk uit.
"I shut my eyes in order to see.'
21 dec 2010 - 21:4221 dec 2010 - 21:42Dat is dan weer gewoon ziek, nog niet eens gesproken over hoe ongezond het is, afgezien van het feit dat je rug je lichaam niet eens meer kan ondersteunen zonder een korset.
korsetten op zich vind ik heel mooi, maar niet van die minuscule tailles.21 dec 2010 - 21:42Dat is enorm ongezond.
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
21 dec 2010 - 21:44Ik vond altijd dat het je borsten zo mooi laat uitkomen -pedo reactie-
Maar het is zo slecht voor je want als je het afdoet zak je in elkaar, maar ik vind het wel vet.We're hiding behind skin that's too tough
21 dec 2010 - 21:44SandiClaws schreef:
Dat is dan weer gewoon ziek, nog niet eens gesproken over hoe ongezond het is, afgezien van het feit dat je rug je lichaam niet eens meer kan ondersteunen zonder een korset.
korsetten op zich vind ik heel mooi, maar niet van die minuscule tailles.[/quote
Ongezond jah, maarja het is een aparte manier van schoonheid he :'D21 dec 2010 - 21:52Ik wou dat quizlet nu massaal ging tight-lacing.
Jk21 dec 2010 - 21:53SandiClaws schreef:
Dat is dan weer gewoon ziek, nog niet eens gesproken over hoe ongezond het is, afgezien van het feit dat je rug je lichaam niet eens meer kan ondersteunen zonder een korset.
korsetten op zich vind ik heel mooi, maar niet van die minuscule tailles.Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
21 dec 2010 - 21:54ik ben ooit in een korset na school geweest. vond dat gewoon leuk. heel soms ook als ondergoed voor specaile gebeurtenissen.
21 dec 2010 - 21:55BWUAHAHAH check die darmen dan.
big time. Suicide methode nummer zoveel.I live for the applause, you will die for it.
21 dec 2010 - 21:57loveprinses schreef:
ik ben ooit in een korset na school geweest. vond dat gewoon leuk. heel soms ook als ondergoed voor specaile gebeurtenissen.
Maar dat is anders dan Tight-Lacing :'322 dec 2010 - 10:36