• Ja, en met 'onze' bedoel ik die van mij en mijn broer. Onze vader is er niet meer, en sindsdien moeten wij dus voor kadootjes zorgen. Anders deed mijn vader dat altijd en zei wat erin zat en konden we kiezen wie welk kadootje gaf. Nu geeft mijn ma dus een lijstje, maar het probleem is dat ze dat altijd vrij laat geeft én ze vraagt altijd vrij moeilijke dingen. Nu gaf ze dat lijstje midden in mijn examns. Dan heb ik dus geen tijd gehad. Dus ik heb dat lijstje bekeken en aan mijn broer gegeven met een paar suggesties om de paar op internet te bestellen dingen die erop stonden al te bestellen, zodat we toch iets hadden. Maar hoewel mijn broer ouder is, is hij echt sloom. Hij zegt dan gewoon 'jaja.' en gamet verder. ._.
    Aan hem had ik dus niet veel. Ik dacht dan dat we maar samen op jacht moesten gaan na mijn examens. Maar nu is mijn broer echt heel ziek. Ik heb vandaag nog een kleine poging gedaan om iets te vinden toen ik van school kwam, maar ik ben slecht te been en durf dus geen stap zetten in die klotesneeuw. Dus ik ben maar één winkeltje binnengegaan. Ik wist echt niet wat ik haar zou kunnen geven, behalve een boek, maar de boekenwinkel was hélemaal aan de andere kant van de 'boulevard'. Ik vertrouwde mezelf dus echt niet en wou geen risico lopen en ben meteen naar huis gegaan met lege handen. Maar mijn broer is nog steeds niet beter, en morgen moet ik naar de kinesiste (omdat ik dus slecht te been ben) en heb ik dus ook geen tijd. En als mijn broer morgen beter is, heeft hij óók geen tijd, want hij moet naar school. (hoge school, dus lange uren) En vrijdag is Kerstavond en dan zijn we uitgenodigd bij familie, dus rest ons enkel donderdag.
    Nu hebben we haar verteld dat we dus geen kado's voor haar hebben en vroeg mijn broer of ze het erg zou vinden om pas kado's met Nieuwjaar te krijgen. Ze zei van niet, maar ik zie haar echt al zitten met Kerst zonder kado's en dat vind ik zo zielig...!
    Ze zei ook wel een beetje geïrriteerd dat we moesten leren plannen en inventief zijn, dus volgens mij vind ze het toch een beetje jammer.
    En nu geeft mijn broer mij de schuld van alles.
    Hallo, schuldgevoel...


    - Gefeliciteerd als je dit allemaal leest. ö

    Edit: Er mag een slotje op, want het probleem is opgelost. Ik heb kadootjes kunnen vinden. (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 20:13 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    loveprinses schreef:
    ok even of-topic wat is haar idool. ik ga mee helpen zoeken!


    Elvis Presley.
    Liefst een simple foto van enkel zijn gezicht, dat is het gemakkelijkste. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat is inderdaad erg voor haar.
    Maar wel lief dat je er zo mee inzit.
    Trouwens, mijn vader kocht tot vorig jaar gewoon géén cadeautje voor mijn moeder.
    Dus kocht zij altijd cadeaus voor zichzelf.
    En dat vind ik achteraf gezien best wel erg voor haar.


    effort never betrays you

    Hingucker schreef:
    (...)

    Bedankt!


    graag gedaan(flower)

    ik eis een foto van de tekening

    Lipsy schreef:
    Dat is inderdaad erg voor haar.
    Maar wel lief dat je er zo mee inzit.
    Trouwens, mijn vader kocht tot vorig jaar gewoon géén cadeautje voor mijn moeder.
    Dus kocht zij altijd cadeaus voor zichzelf.
    En dat vind ik achteraf gezien best wel erg voor haar.


    Hmm ja, best erg. ö


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Misschien moet je een mooi briefje inpakken met daarop jullie verontschuldigingen en een lief tekstje & dat ze haar cadeautjes later krijgt ? Dan ziet jullie mama dat je er wel moeite in gestoken hebt & dat zal ze -volgens mij- wel appreciëren.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 21:28 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Bedankt!
    Dan maar hopen dat ze morgen naar de winkel gaat ofzo, dan kan ik een foto zoeken zonder dat ze iets doorheeft. ^^


    maar als ze ff naar de winkel gaat kun je naas haar idool zoeken toch ook online shoppen?? Ook al is het maar een klein cadeautje??


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    mijn nederlands leraar zegt dan:
    pas als je volwasenne bent kan je plannen want je hersen zijn dan nog niet volgroeid blablabla handig voor als je huiswerk bent vergeten te maken:Y)


    Shoganai i ne~

    bestel iets op internet?
    Anders zou ik het ook niet weten..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Schrijf een gedichtje.


    ars moriendi

    Hingucker schreef:
    (...)

    Zo'n ring hebben we haar voor haar verjaardag gegeven dit jaar, dus ja, om dat nog eens te doen... En inderdaad daar is het te laat voor.

    Ik was ook al aan het denken aan iets zelf maken. Toen ik nog al eens geen kado vond, had ik een gedicht voor haar geschreven om me te verontschuldigen en dat vond ze echt superlief. En ik heb laatst mijn idool getekend (hoewel ik daar niet echt geweldig in ben) en dat vond ze mooi, dus misschien kan ik haar idool ook tekenen? Maar dan moet ik eerst een goede foto vinden.
    Of maak een tekening van jullie drie samen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als je nu eens allemaal je cadeautje opent met nieuwjaar? Dan is je mam niet alleen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En?
    Het topic is van gisteren, dus wat heb je gedaan? Of ben je nog bezig? Zaterdag is het al zo ver, dus ik zou maar snel bezig gaan. Als je écht niks weet: Maak een nieuw topic, dan kun je vragen of iemand weet waar je moet zoeken ofzo?

    FlowerRain schreef:
    Je moeder zal het heus wel begrijpen! Je broer en jij zaten in een lastige situatie waar niets aan te doen viel.
    Je broer is helemaal niet eerlijk tegen je, maar je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen, meid.;) Het is niet jouw schuld! Probeer van Kerstmis te genieten en bedenk jezelf maar dat Kerst uiteindelijk niet om cadeautjes draait, maar om elkaar vergeven en samen zijn.;) En je hebt alles geprobeerd voor zover je kon!
    Sterkte ermee & als nog een fijne Kerst!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'