• IK kwam plotseling bij dit uit: klikbaar

    En ik dus luisteren en weet je wat ik eng vind:
    Ik ken het hele liedje nog steeds uit mijn hoofd Ö


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kingston schreef:
    (...)
    nee man ik heb al een andere ratpoes, en geeeeeeeeen sky D:


    nee jonge riven zeker of brandon?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kingston schreef:
    (...)
    nee man ik heb al een andere ratpoes, en geeeeeeeeen sky D:

    me vriendin had een hamster sky genoemt van wegens winx ofzo hij was binnen 3 dagen doodxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    me vriendin had een hamster sky genoemt van wegens winx ofzo hij was binnen 3 dagen doodxD

    arme arme skyy. D:


    Life is a beautiful struggle

    WBitch schreef:
    (...)

    nee jonge riven zeker of brandon?


    héé! Riven is vet lekker hoor! :9~hahahahah!


    Alleen maar tranen van geluk

    XD omg
    ik vond die jongen met t roze haar wel coewl

    wow ik ken het nog :"D


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Ik ken hem ook nog xD

    Ik heb daar dvds van :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb de dvd's al weggegeven =D
    ik wil ff nie blond zijn ofzo maar ze zijn bijna hoeren (winx meiden dingen..) 0o


    Shoganai i ne~

    Ik vond het vroeger echt geweldig -.-'
    ik ken het liedje ook nog..
    O.o


    Me so good.

    Dat vond ik altijd zoooo vet, ik had nog zo een barbiepop van een van hen, ahahah, mijn nichtje speelt er nu mee. :'D


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Omg, dat ken ik ook nog gewoon uit mijn hoofd. Heel veel liedjes vergeet ik als ik ze een paar maanden niet geluisterd heb en juist dit vreselijke lied moet ik onthouden. Al vond ik het vroeger echt helemaal geweldig en wilde ik altijd Bloom zijn. En ik was helemaal blij toen bleek dat die blonde de prins was(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb er nooit naar gekeken,
    en dat vind ik totaal niet erg!

    Infinitum schreef:
    Omg, dat ken ik ook nog gewoon uit mijn hoofd. Heel veel liedjes vergeet ik als ik ze een paar maanden niet geluisterd heb en juist dit vreselijke lied moet ik onthouden. Al vond ik het vroeger echt helemaal geweldig en wilde ik altijd Bloom zijn. En ik was helemaal blij toen bleek dat die blonde de prins was(krul)

    jaa ik ook :'( nu zit het in mijn hoofd xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    K kan t ook helemaal x']
    K vond t vroeger altijd zooo geweldig xD
    En toen k wat ouder was keek k t soms nog, k was altijd aant kijke wat ze aan hadde x')


    Inspiration can hit you any time

    Ik en een groepje vriendinnen hadden een schriftje waar we plaatjes van winx in plakten. Je printte ze gewoon uit van google ofzo en plakte ze er mooi in. Cool joh, wie het mooiste schriftje had ;')


    it's so empty living behind these castle walls