• * Bel Gaat *
    "Hallo ik ben van die en die krant en ik kom u prettige feestdagen wensen"
    Geven ze zo'n kaartje. En dan is het dus de bedoeling dat je geld geeft
    ik vorig jaar:

    *Bel Gaat*
    "Hallo ik ben van die en die krant en ik kom u prettige feestdagen wensen"
    Krijg je zo'n kaartje. Ik dood "Oke bedankt jij ook"
    * gooit deur dicht *

    haha ik wist niet dat je geld moest geven xD ja ik voelde met toen best dom:P

    Geven jullie geld *hoeveel?*
    of gaan jullie zelf langs of what ever?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 17:16 ]


    My heart is yours and so am I

    HAHA ik had vorig jaar precies 't zelfde xD
    wij geven denk k 5 euro of 7,50 maar aangezien mijn vader deze krantendude erg mag geven we miss wel 10 euro.

    2 euro voor de tijdschriften en 5 voor de krant.


    Hope goes lost but never dies.

    Ligt er aan wie.

    Aan de mensen die de Stem rond brengen wel de andere niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij ons is dat niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wist dat ook niet, dus ik die deur weer dichtdoen, werd mijn pa fucking boos :'D Maargoed dat was 3 jaar geleden ofzo.

    Nu doe ik gewoon niet open.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ik ga zelf langs.
    Ik kreeg van zo'n man 50 euro xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ga ook zelf langs xD Het is btw niet verplicht! Het mag, het moet niet :)
    Maar gun ons ( de arme stumpers die alles bezorgen door weer en wind) ook een extraatje


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasXMusic schreef:
    Ik ga ook zelf langs xD Het is btw niet verplicht! Het mag, het moet niet :)
    Maar gun ons ( de arme stumpers die alles bezorgen door weer en wind) ook een extraatje

    Dit is in feite gewoon erom vragen. Dat vertik ik, ik wil best iemand een extraatje geven, maar niet op deze manier. Maar dat zal wel weer aan mij liggen dan:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ga zelf langs. ik heb al 3 straten gedaan en al 83 euro verdiend:O


    Don't serch to love, love will find you.

    had ik een paar dagen geleden ook,toen kwam er zo'n jongen langs met zo'n man die bij mijn begin vn de tuin bleef wachten.En toen zei hij 'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar(ofzo iets' en toen zei ik 'oh ja bedankt' en toen bleef hij me echt staan aankijken en afwachten en toen heb ik de deur dicht geknald.
    Ik was alleen thuis en had dus geen geld + ik wist niet dat je geld moest geven :')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ga zelf langs.

    En dat geld geven laat ik meestal aan mijn ouders over ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    hier doen ze dat gelukkig niet_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga volgend jaar langs, maar hier komen ze niet?

    Hierzo heb ik dat nog nooit meegemaakt, maar ik zou wss dezelfde blunder maken C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Bij ons komen ze niet langs.
    Van mij zouden ze niets krijgen,dat vind ik stiekem maar schijnheilig gedoe : ' )


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'