• een jongen die je haat verliefd op je is ? -.-
    nou er zit een jongen in mijn klas D . en die doet de hele tijd heel raar enzo. hij doet de hele tijd stoer,loopt achter me aan als een puppy. droomt weg, en zoo blind als wat oO ik heb heb echt al heel vaak geprobeerd hem "weg te jagen" en ik doe een beetje gemeen tegen hem en echt hij ziet het niet!!! dan was een jongen J en die wist op wie D verliefd was. ik had al het idee dat ik het was. en ik had gelijk ik ben het!!! o.O

    iemand ook problemen met een jongen die verliefd op je is? ik ben niet goed met verliefdheid -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, heb ik ook, ik ben er nog altijd niet van die jongen vanaf (na 3 afwijzigingen).. Succes!


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Oh, heb ik ook, ik ben er nog altijd niet van die jongen vanaf (na 3 afwijzigingen).. Succes!

    3 afwijzingen o.o ik hoop dat die mij nooit vraagt :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja ik, maar hij heeft het nu een beetje door :'D


    -

    Genius schreef:
    Ja ik, maar hij heeft het nu een beetje door :'D

    die van mij is een blinde kip o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn beste vriendin heeft een jongen achter haar aan. Maar ze moet hem echt niet. Die jongen is doodsbang coor mij. Dus als ik bij haar in de buurt ben is hij nergens te bekennen. Maar zodra ik weg ben komt hij weer. Ik snap alleen niet waarom hij bang voor me is. Ik kijk alleen arrogant en ik heb hem 1x geduwd op gala. Maar ik weet niet wat je moet doen, anders was zij ook al van hem af, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Stel hem voor aan een aartsvijand van je,
    koppel ze en nu maar hopen dat hij op haar verliefd wordt,
    ben jij er mooi vanaf (:

    Of wees een keer heel erg duidelijk..
    (:


    Me so good.

    tip: gewoon gemeen blijven doen echt echt heeel gemeen dan houd ie wel op geloof me kan even duren maar het werkt wel ^^


    its always the same road,it just go's on and on..