• Ik wil mijn serie's gaan verwijderen.. Omdat ten eerste ik vind ze saai worden.. Ten tweede ik heb het idee dat jullie ze niet leuk vinden...

    Als er echt veel reacties komen dat ik niet moet stoppen, denk ik er misschien overna..

    Byez<3

    Niemand geen problemen mee? Anders verwijder ik ze nu! X'D

    het zijn jou seri's je doet wat je wil maar weet je als je ze leuk vind om te schrijve moet je verder gaan


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Die vn No Way back vs TH is leuk o:


    Mew <3

    Nee nee je mag ze niet verwijderen
    Ze zijn kei goed, ik maak maar 1 niet
    Echt je mag ze niet verwijderen ik ben geschokt (maar echt waar) je mag ze niet verwijderen ze zijn ik weet niet hoe goed, niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Live life limitless.

    Op deze mag een slotje want ze zijn verwijderd!! (H) sorry voor de mensen die ze echt leuk vonden, maar bekijk het zo er komen nu nieuwere en betere (A)

    Op deze mag een slotje want ze zijn verwijderd!! (H) sorry voor de mensen die ze echt leuk vonden, maar bekijk het zo er komen nu nieuwere en betere (A)


    Echt allemaal?? Nee dat kan je gewoon niet menen.


    Live life limitless.

    Je hebt dat echt gedaan
    Komaan je quizen waren kei goed


    Live life limitless.

    No Way back vs TH
    Die kon je er dan toch laten op staan of die van dat straatmeisje (ben de naam vergeten) die twee waren kei goed


    Live life limitless.

    No Way back vs TH
    Die kon je er dan toch laten op staan of die van dat straatmeisje (ben de naam vergeten) die twee waren kei goed


    Live life limitless.

    ik wil ni daje je series verwijderd :S

    ik maak ze veel maar dan ook veel te graag!!!

    xxsamira

    Heb je ze echt verwijdert of alleen offline gezet? O_O


    Mew <3