• Ja. Een vriendin van mij had iets in gedachten. Mijn haar wit verven en dat zij het zwart gaat verven. Dus deed ik het, kwam ik naar school, zag ik haar met hetzelfde rode haar als altijd. En ik werd zo boos. Ze had het "afgelast" en had gezegd dat ze het vergeten was mij te bellen.

    Misschien had ze het echt wel vergeten, maar ik loop nu wel met wit haar rond. Gelukkig heeft het een blonde tint, en is het witblond, pwfoe.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 19:22 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Santaclaus schreef:
    (...)
    Hahahaha omg :'D Dat heb ik idd ook wel eens (krul)
    Stiekem ga je nu off-topic, lol. (nerd)


    Oja, sorry, ontopic weer.

    Ja. Ik heb wel veel geluk dat ik ... blond ben. xD


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Zo erg is wit blond toch niet? Is juist mooi! (:
    Maar idd, niet netjes van haar!


    -

    Ik vind witblond vet mooi.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Ik vind witblond vet mooi.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    Ik zou zoiets dan samen gaan verven ;D


    Als ik het zelf ook een leuk idee zou vinden, zou ik dat op z'n minst ook doen ja.
    In ieder geval laat ik me niemand uit mijn directe omgeving mij zeggen hoe ik eruit moet zien.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 19:41 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    MAKEYOUMINE schreef:
    Zo erg is wit blond toch niet? Is juist mooi! (:
    Maar idd, niet netjes van haar!


    Nee dat bedoelde ik niet. Als het wit was, zou het pas erg zijn. Maar gelukkig is het witblond.


    En ja, samen verven was ook een reden. Maar we mochten niet naar elkaar toe omdat we examens hebben.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Hingucker schreef:
    (...)

    Als ik het zelf ook een leuk idee zou vinden, zou ik dat op z'n minst ook doen ja.
    In ieder geval laat ik me niemand uit mijn directe omgeving mij zeggen hoe ik eruit moet zien.


    Het zag er wel leuk uit als zij zwart haar had en ik wit. Zag er cool uit. It's not a big deal. (nerd)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Dat vind ik niet lief van haar (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wie doet dan ook zoiets X: Je doet het uiteindelijk toch ook niet voor haar of om overal als zwartwitje rond te lopen, tenzij je overal naartoe gaat met haar..
    Nouja, als jij het mooi vind staan is het goed toch?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    BadHero schreef:
    Dat vind ik niet lief van haar (cat)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Het klinkt wel leuk om je haar zo teverven maar dom van je vriendin dat ze het dan niet doet ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is echt vet naaien man, daarom moet je dus de volgende keer slimmer zijn en het tegelijk verven XD
    En mijn haar is ook witblond! -random-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    waarom laat je niet opnieuw verven in je eigen kleur als je het zo verschrikkelijk v ind?


    I'm a butterfly.