• Weten jullie een site waar ik, naast foto's bewerken, foto's in elkaar kan voegen en daar effecten aan kan toevoegen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat zoek ik dus ook :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    hmm, nee mniet dat ik weet, maar als je photoshop hebt kan je het daarmee doen ;')?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Tinypic? Die gebruikt Fotoflexer, die site vind ik op zich makkelijker.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 16:50 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Tinypic? Die gebruikt Fotoflexer, die site vind ik op zich makkelijker.


    Ik dacht dat je op tinypic alleen foto's kon uploaden? Ik zal even kijken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je op tinypic alleen foto's kon uploaden? Ik zal even kijken.

    Je kan ze ook bewerken. Daar staat ergens een knopje. Dan kun je uit 2 programma's kiezen: fotoflexer en een andere.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je kan ze ook bewerken. Daar staat ergens een knopje. Dan kun je uit 2 programma's kiezen: fotoflexer en een andere.


    Ik kan hem niet vinden :S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    (...)

    Ik kan hem niet vinden :S

    Als je op een foto klikt, krijg je links een scherm met hulpprogramma's. Daar staat 'bewerken' bij.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik gebruik altijd Splashup. Het is even zoeken hoe je alles moet doen, maar werkt wel heel goed. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb picassa gedownload. dan moet je foto's zeg maar vastzetten met een punaise, en dan collage maken. verder kan je het dan ook met tekst enzo bewerken


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Picasa 3 downloaden :'D Gaat heel snel, het is gratis en het is een heel makkelijk programma.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik gebruik 2Pic (Moet je wel downloaden) om foto's in elkaar te laten vloeien. Maar omdat de effecten niet zo geweldig zijn gebruik ik voor effecten PicNik enz

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 21:28 ]


    Live life limitless.

    Deze is best wel goed (: