• Eigenlijk lijkt het me heel eng, als je beroemd bent, dat je foto zo groot als acht a 4tjes in iemands kamer hangt. Zo heb ik een poster van alleen het hoofd van justin bieber, van acht a 4tjes. en dan ben ik niet de enige, dan zijn er miljoenen meisjes die een poster van hem op hun kamer hebben hangen. dan staaren ze er zo naar, dat lijkt me echt eng als ik er eigenlijk eens goed over na denk. ik bedoel, er zijn meisjes die die hele foto gaan lopen aflebberen. dat is toch vies?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Desecrate schreef:
    Lijkt mij vet awesome :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    RINGDINGDONG schreef:
    Mij lijkt het veel enger als mensen verhalen maken over zichzelf terwijl ze het met jou doen ._.

    Ja dat is eigenlijk ook wel eng, ookal doe ik dat zelf ook. Oke als ik ooit beroemd ben ga ik wel kijken of er ook jongens zijn die over mij een verhaal schrijvenxD


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    RINGDINGDONG schreef:
    Mij lijkt het veel enger als mensen verhalen maken over zichzelf terwijl ze het met jou doen ._.

    Hahahaha jaa! ;D


    -

    Mwah valt wel mee. Zo'n foto is al duizend keer door de Photoshop heen gehaald, dus als ik zo'n beroemdheid was zou ik me nergens voor schamen. Die vette puist hebben ze dan allang weggehaald :']


    No growth of the heart is ever a waste