• Er zijn nieuwe namen voor Graspop Metal Meeting in Dessel!
    Whoa, effe kijke!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Metal? oh sorry, ik sla over. niks voor mij :c


    Hope goes lost but never dies.

    Ik mag niet van m'n ouders. Pas als ik 18 ben. X_X


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dictator schreef:
    Ik mag niet van m'n ouders. Pas als ik 18 ben. X_X
    Ah wat dom, das een van de beste festivals; iedereen is daar vriendelijk en het is daar echt proper, in vergelijking met pkp en rw.
    En ik kan wss niet omdat ik nog examens zal hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik mag van mn ouders niet naar festivals & concerten omdat ik te jong ben arrrggh >.<


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Escape The Fate, Suicide Silence, Arch Enemy, The Black Dahlia Murder & ofcourse Ozzy :9~

    Een vriend van me gaat daarheen, en damn, ik ben echt jaloers :Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 16:31 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Metal is niet echt iets waar eh.. ik heel erg van hou. Waarom niet? Omdat ik erop uitgekeken ben denk ik, of misschien omdat ik niet van nummers hou waar heel veel tekst in voor komt.. Misschien ligt het wel aan die schreeuwende mensen van metalcore of de gitaarsolo's die zo ingewikkeld klinken dat ik er denkpijn van krijg.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik wil gaan. Misschien krijg ik dit jaar mijn ouders wel overtuigd omdat we pas nog iemand hebben leren kennen die er een gezinsuitje van maakt. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    KAK schreef:
    Metal is niet echt iets waar eh.. ik heel erg van hou. Waarom niet? Omdat ik erop uitgekeken ben denk ik, of misschien omdat ik niet van nummers hou waar heel veel tekst in voor komt.. Misschien ligt het wel aan die schreeuwende mensen van metalcore of de gitaarsolo's die zo ingewikkeld klinken dat ik er denkpijn van krijg.

    En ik hou echt niet van schlagers maar ik ga geen uitleg erover lullen in en topic over een schlagerfestival. Js.

    Escape the fate.
    smghdsmgh
    Now I want.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik wil daar toch echt zo graag heen. Alleen is mijn broer dan ook jarig en dus mag ik waarschijnlijk weer niet heen..

    hellgirl1417 schreef:
    Ik wil daar toch echt zo graag heen. Alleen is mijn broer dan ook jarig en dus mag ik waarschijnlijk weer niet heen..
    Mijn zus was vorig jaar ook jarig toen ik vertrok en dit jaar terug. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga enkel dag 1. Scorpions, PWD <3, Sepultura & Black Dahlia Murder ;D

    Wel jammer dat Slipknot, ETF & Rob Zombie dag 3 pas komen. En die wou ik ook zieeen xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Escape The Fate & Slipknot.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    En ik hou echt niet van schlagers maar ik ga geen uitleg erover lullen in en topic over een schlagerfestival. Js.


    Doe normaal, ze legt alleen maar uit dat ze het geen mooie muziek vindt. Laat haar lekker, kijk over haar reactie heen als die je niet aanstaat.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'