• ik dacht dat dit wel het juist subforum was want in de beschrijving stond: als je iets niet snapt over Quizlet.nl kan je het hier vragen.
    En ja ik vraag het me echt af hoor, dus vertel me wat jullie zo leuk vinden aan Quizlet en waarom.
    Of waarom jullie het hier stom vinden, dat mag ook altijd : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat sommige mensen proberen je te helpen met problemen, de gezelligheid en de creativiteit. Dat vind ik hier leuk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    GabyDeUser schreef:
    Omdat hier coole mensen opzitten. Wie zich hierbij érg aangesproken voelt is niet cool.
    (krul)


    I live for the applause, you will die for it.

    Amerricka schreef:
    (...)

    Neee WannaBeRutger hahahaha.

    Hahah die usernaam moet je nemen ahahaha!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GabyDeUser schreef:
    Omdat hier coole mensen opzitten. Wie zich hierbij érg aangesproken voelt is niet cool.

    Dan ben ik dus niet cool. -valt in een zware depressie en gaat jakend in een hoekje haar polsen open snijden-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kikkeli schreef:
    (...)Precies, jij snapt 'm joa.

    I know, ik mis alle leuke mensen die zijn geband, of zijn gestopt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    állés . :Y)


    Life is a beautiful struggle

    DEREK schreef:
    (...)
    Dan ben ik dus niet cool. -valt in een zware depressie en gaat jakend in een hoekje haar polsen open snijden-


    Maar Renée ik hou van je!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 dec 2010 - 19:57 ]

    Oh, ik vind de fakers hier niet leuk. Moet ik ook even melden.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 19:50 ]

    Amerricka schreef:
    (...)

    MAAR RENÉE IK HOU VAN JE!!

    Maar Lotte ik hou ook van jou, vergeet dat niet!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 dec 2010 - 19:57 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Even om jullie hoofdletters denken s.v.p. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    DEREK schreef:
    (...)
    Dan ben ik dus niet cool. -valt in een zware depressie en gaat jakend in een hoekje haar polsen open snijden-

    Wel een schoon mes gebruiken hè? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    DEREK schreef:
    (...)
    Maar Lotte ik hou ook van jou, vergeet dat niet!!


    Ik HeT MeeST VaN JouW!!

    Het forum, discussies, de vrolijkheid die er af en toe ook wel heerst etc. :)


    Life is hard and then we die

    Je post hier wat je wil, en je wordt altijd gewoon gerespecteerd, doesn't matter hoe dom het eigenlijk is. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik merk dat sommige mensen klagen over dat het eerst beter was.
    Nou, sorry, maar daar maak je de sfeer ook niet vrolijker mee.


    ars moriendi