• ik dacht dat dit wel het juist subforum was want in de beschrijving stond: als je iets niet snapt over Quizlet.nl kan je het hier vragen.
    En ja ik vraag het me echt af hoor, dus vertel me wat jullie zo leuk vinden aan Quizlet en waarom.
    Of waarom jullie het hier stom vinden, dat mag ook altijd : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    Is er niemand die het hier stom vind? : D

    haha, lol, waarom zou je er dan op zitten? xD

    Ik vind het forum hier leuk, als ik ff iets kwijt moet wat ik niet aan anderen kan/wil vertellen, kan dat hier aan al jullie 'onbekende' gabbers <3


    ars moriendi

    Morgaine schreef:
    Gewoon jezelf kunnen zijn en je creativiteit tonen, zonder dat iemand moeilijk gaat doen. De sfeer.


    Hope goes lost but never dies.

    DEREK schreef:
    Is er niemand die het hier stom vind? : D

    Jawel, ik vind het hier de laatste tijd vaak stom :'D


    -

    Omdat dit gewoon een geniale site is? (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik heb een hekel aan schijnheilige mensen hier op Q. Die zo ontzettend irritant kunnen zijn.

    Geen idee eigenlijk...


    There are several things that I have been doing wrong.

    Genius schreef:
    (...)
    Jawel, ik vind het hier de laatste tijd vaak stom :'D

    Haha toch nog iemand : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    uh..
    Ik vind het hier de laatste tijd, gewoon, een forum :') Ik vind er niks meer speciaals aan.
    Ik ben alleen blij dat ik een paar geweldige mensen heb ontmoet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Amerricka schreef:
    Ik heb een hekel aan schijnheilige mensen hier op Q. Die zo ontzettend irritant kunnen zijn.

    Je bent mijn held hè, WannaBeMOD <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet zo gek veel meer, eigenlijk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DEREK schreef:
    (...)
    Je bent mijn held hè, WannaBeMOD <3


    Neee WannaBeRutger hahahaha.

    Kikkeli schreef:
    uh..
    Ik vind het hier de laatste tijd, gewoon, een forum :') Ik vind er niks meer speciaals aan.
    Ik ben alleen blij dat ik een paar geweldige mensen heb ontmoet.

    Inderdaad, vroeger was het hier onserieus en gezellig ne konden we toch allemaal serieus zijn als het nodig was en nu is alles saai en serieus bijna en word je bijna altijd afgekat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De verhalen, de verschillende interesses (de één vind voetballers leuk, de ander Twilight)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    DEREK schreef:
    (...)
    Inderdaad, vroeger was het hier onserieus en gezellig ne konden we toch allemaal serieus zijn als het nodig was en nu is alles saai en serieus bijna en word je bijna altijd afgekat.
    Precies, jij snapt 'm joa.


    I live for the applause, you will die for it.

    Omdat hier coole mensen opzitten. Wie zich hierbij érg aangesproken voelt is niet cool.


    *insert philosophical cringe expression here*