• ik dacht dat dit wel het juist subforum was want in de beschrijving stond: als je iets niet snapt over Quizlet.nl kan je het hier vragen.
    En ja ik vraag het me echt af hoor, dus vertel me wat jullie zo leuk vinden aan Quizlet en waarom.
    Of waarom jullie het hier stom vinden, dat mag ook altijd : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vindt hier alles gewoon leuk:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het leuk omdat ... Alles eigenlijk _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind deze site zo geweldig, omdat ik hier al een paar prachtige vriendschappen heb opgebouwd en omdat ik hier mijn creaties met een gerust hart kan tonen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Omdat ik kan zijn wie ik ben hier vind ik het leuk!


    #WWED - What Would Emma Do?

    De sfeer, verhalen, quizzen, de leuke mensen, het kunnen meewerken aan een site, ... :3

    I love Quizlet. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik vin de atl stories leuk en ook hmm ...
    Wat ik niet leuk vind is dat sommige mensen hier echt aanvallend zijn en niet tegen kritiek kunnen.

    Ik weet het eigenlijk niet. (:
    Eh, het gezellige forum, de goede verhalen, de melige quizzen en natuurlijk de geweldige andere users zijn denk ik het belangrijkst. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het leukste wat ik aan Q vind ben jij :$


    ~ Jalexis takes over your world...

    Gascarro schreef:
    Het leukste wat ik aan Q vind ben jij :$

    Awh wat lief ik voel me gevleid :$ Jij bent voor mij ook het leukste aan Quizlet :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon jezelf kunnen zijn en je creativiteit tonen, zonder dat iemand moeilijk gaat doen. De sfeer.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind Q leuk omdat...ja omdat het gewoon zo leuk is :3. Moeilijk uit te leggen :'D

    Morgaine schreef:
    Gewoon jezelf kunnen zijn en je creativiteit tonen, zonder dat iemand moeilijk gaat doen. De sfeer.

    1 woord. ALLES.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Is er niemand die het hier stom vind? : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat weet ik eigenlijk niet.


    -