• Wat gaan jullie aandoen met kerst? Ik voel me heel slecht, elk jaar heb ik een jurk aan, en dit jaar niet. Gewoon een zwart topje, blouseriem om, en broek. Niks bijzonders. Alleen dat is voor eerste kerstdag. Ik heb nog geen idee wat ik tweede kerstdag aan ga doen en misschien word dat wel een jurk of rok. Moet ik eerst wel een leuke kopen denk ik. Maar goed wat gaan jullie aan doen? misschien plaatjes?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 18:28 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Gewoon normale kleren. Ik vind het niet nodig om me helemaal kerst achtig te kleden als ik gewoon thuis eet met mijn moeder en broers :'D


    -

    Ik weet da nog ni. Wrs ook gewoon een broek en een trui :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb een kleedje met een paarse tshirt onder -met pofmouwen- en daarover een paars pulletje (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik weet het nog niet, ofwel gewoon een skinny jeans met een topje en all stars of misschien dat ik nog een jurkje ga kopen voor dan ook met nieuwjaar (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb nog idee :'D. In ieder geval geen jurk ofzo, ik draag nooit jurken (':.

    Mijn grijze rokje (met 4 zwarte knoopjes aan de voorkant), een zwart truitje en daaroverheen mijn oceaangroene vest en natuurlijk een zwarte panty (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mag ik even betweteren en zeggen dat wear zonder h is? (aa)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ehm. Ofwél ga ik woensdag shoppen, ofwel ga ik een zwarte effen panty dragen met een grijs kleedje en een dikke riem. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik weet het nog niet, ofwel gewoon een skinny jeans met een topje en all stars of misschien dat ik nog een jurkje ga kopen voor dan ook met nieuwjaar (':


    Hope goes lost but never dies.

    Ik doe iets aan wat er in mijn kast ligt. En eerlijk gezegd, ik heb nog geen idee wat dat gaat zijn..
    Het kan goed zijn dat ik gewoon mijn joggingbroek en een oversized trui aan heb op tweede kerstdag, want dan blijven we toch thuis.
    En eerste kerstdag wordt het een gewone spijkerbroek, met misschien een paar pumps eronder en een t-shirt met vest, of een shirt met lange mouwen en daarover een t-shirt..
    Just something I wear every day (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 18:51 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    het is "wat do you wear", of beter nog, "what will you wear".

    En ik draag wss een kobaltblauw kort bloesje op een lang, zwart shirt

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 18:56 ]


    ars moriendi

    Wat ik nu aan heb ofzo..


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon iets wat in mijn kledingkast ligt.
    Ik ga me heus niet helemaal opmaken of nieuwe dingen kopen voor Kerst hoor. -Ja, ik vind Kerst niet zo heel bijzonder, ik vind het alleen fijn dat ik daardoor vrij heb.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deze denk ik
    Heb ik in de zomer in London gekocht. :')


    There are several things that I have been doing wrong.