• ja echt ik vind dat doodzonde. in plaats daarvan gaan ze lekker klassieke shitt draaien de hele tijd.

    mening?

    iemand?

    Ik snap niet echt wat je bedoelt ?(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Niet je topic omhoogschoppen. En idc, really :'D Luister d'r toch niet naar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik snap niet echt wat je bedoelt ?(cat)


    kijk ik heb nog nooit een nummer van hun op de radio gehoord? en ze hebben echt niet veel prijzen gewonnen?

    Nou, misschien is het juist goed. Anders zouden ze commerciële brol kunnen worden, zoals dat vaak gebeurd.
    Zo goed vind ik ze trouwens niet, ik ken ze maar oppervlakkig.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nee ik vind het niet zonde.


    -

    loveprinses schreef:
    (...)

    kijk ik heb nog nooit een nummer van hun op de radio gehoord? en ze hebben echt niet veel prijzen gewonnen?

    Ach, ze zijn gewoon niet zo populair, dat is normaal. Je hoort op de radio ook meestal enkel maar van die top 40 liedjes die de meerderheid van de bevolkong wel aanstaat, anders verliezen ze luisteraars.


    We're hiding behind skin that's too tough

    loveprinses schreef:
    (...)

    kijk ik heb nog nooit een nummer van hun op de radio gehoord? en ze hebben echt niet veel prijzen gewonnen?


    Ze zijn nu ook niet zo radio achtig om te spelen hé, als je vergelijkt met alle andere groepen die op de radio spelen. (zie vorige reactie).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nou en? Ik heb wel meer bands die niet de promotie krijgen die ze verdienen. Lekker boeiend, jij kent ze toch en jij luistert er toch naar? =S Maak je niet zo druk, man.


    ars moriendi

    Dwaallicht schreef:
    Nou, misschien is het juist goed. Anders zouden ze commerciële brol kunnen worden, zoals dat vaak gebeurd.
    Zo goed vind ik ze trouwens niet, ik ken ze maar oppervlakkig.


    dat is waar.

    Ben ik het niet mee eens eigenlijk. Die gasten zijn behoorlijk bekend vind ik. Ze hebben nota bene zelfs op Wacken gespeeld :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet echt iets voor de radio.
    De radio draait zowat altijd (Slam FM enzo) top-40 muziek, of wat 'in' is. Dan luistert ook iedereen. BFMV is nou niet het soort muziek waar iedereen naar luistert.
    Heb je ooit wel eens metal/hardcore etc, liefhebbers naar de radio zien luisteren? njeh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tanzdiktator schreef:
    Ben ik het niet mee eens eigenlijk. Die gasten zijn behoorlijk bekend vind ik. Ze hebben nota bene zelfs op Wacken gespeeld :'D

    En de radio draait niet zulke muziek. Hetzelfde is dat je toch ook nooit Justin Bieber, Tokio Hotel of All Time Low hoort enzo.

    loveprinses schreef:
    (...)

    kijk ik heb nog nooit een nummer van hun op de radio gehoord? en ze hebben echt niet veel prijzen gewonnen?

    Nee klopt. Zulke muziek wordt weinig/niet gedraaid. Daarom heb ik ook altijd youtube opstaan. Kan ik m'n eigen DJ spelen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze hebben wel veel aandacht. Heel veel zelfs. BFMV is bekend over de hele wereld. En ze hoeven geen prijzen te winnen om een geweldig band te zijn.