• Ja vandaag hadden we suprise met alle aardige meisjes van onze klas (dus op twee naar die we echt niet aardig vinden maar we hebben niks tegen hun gezegd want dat vinden we dan weer wel zielig)
    Maar een meisje kon niet. Toen hoorden ik van mijn andere vriendinnen dat ze tegen hun had gezegd: 'Ja Sarita hoort er ook helemaal niet bij te zijn.'
    En eerder zat ze al helemaal zo van: 'Ik heb geen leuke getrokken. Kunnen we niet overnieuw trekken.'
    En teon kwam dat meisje wie ze had getrokken er achter gekomen en was natuurlijk boos en gekwest.
    En tegen mij doet ze ook altijd aardig en dan achter mijn rug om zeggen dat ik niet bij de groep hoort.
    Waarop een andere vriendin van mij heeft gezegd tegen haar: 'Je moet normaal doen. Sarita hoort er gewoon bij hoor!'

    Maar nou heb ik dus van: Als je me niet mag of mij niet aardig vind zeg het dan in mijn gezicht en zeg het niet achter mijn rug om.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is wel waar. Maar is dat niet ook een beetje zo met die twee meisjes die jullie niet hebben gezegd dat jullie lootjes gingen trekken? Bedenk dat als zij erachter zouden komen zouden ze ongeveer hetzelfde voelen.
    Maar dat is natuurlijk wel vervelend voor je. Maar gelukkig heb je wel nog echte vriendinnen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is wel waar. Maar is dat niet ook een beetje zo met die twee meisjes die jullie niet hebben gezegd dat jullie lootjes gingen trekken? Bedenk dat als zij erachter zouden komen zouden ze ongeveer hetzelfde voelen.
    Maar dat is natuurlijk wel vervelend voor je. Maar gelukkig heb je wel nog echte vriendinnen. (:


    Maar die meisjes laten we ook merken dat we ze niet echt aardig vinden en ze komen er niet achter want we praten er niet over op school


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jammer genoeg zijn die mensen te laf om zulke dingen in je gezicht te zeggen. Één troost, als mensen dat niet eens durven, dan is het meestal ook niet de waarheid. Anders zou iedereen er namelijk achter staan en zou het in je gezicht gezegd worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tsja, typisch meidengedrag. Heb ook al vaak dit soort dingen meegemaakt, daar ontkom je niet aan.


    ars moriendi

    Er zijn altijd van dat soort rare mensen :S Wel lief dat die ene vriendin het opnam. Maar die andere zijn echt geen vriendinnen, dat zeg je toch niet :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dan is dat gewoon geen échte vriendin (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nerveus schreef:
    Er zijn altijd van dat soort rare mensen :S Wel lief dat die ene vriendin het opnam. Maar die andere zijn echt geen vriendinnen, dat zeg je toch niet :O
    \


    het is allemaal een iemand die het zegt


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Maar nou heb ik dus van: Als je me niet mag of mij niet aardig vind zeg het dan in mijn gezicht en zeg het niet achter mijn rug om.'

    Zeg dat haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    'Maar nou heb ik dus van: Als je me niet mag of mij niet aardig vind zeg het dan in mijn gezicht en zeg het niet achter mijn rug om.'

    Zeg dat haar.


    das best een goed idee


    "Ignite, my love. Ignite."