• ik ga een verhaal schrijven over de cullens zal wel lekker lopen denk ik haha het gaat over hun en bella en over een giganische vulkaan die uitbarst help hoe noem ik hem ?

gr wendycash

iemand kleineren online is ook pesten!!!

Vulcano crash.
    Nee, ik zou het niet weten.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Qlimax schreef:
    Vulcano crash.
    Nee, ik zou het niet weten.

- Burning inside
    - Waiting for the day
    - It's a matter of time

Ik hoop dat je er iets aan hebt! ;)
    Sorry als ze een beetje standaard zijn, maar ik weet niet zo veel van Twilight.:$

Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

like a werewolve (lol!!! xD begrijp je, die zijn ook heet en kunnen elk moment uitbarsten xD)

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Grizzly schreef:
    like a werewolve (lol!!! xD begrijp je, die zijn ook heet en kunnen elk moment uitbarsten xD)

hij is leuk maar nee maar ja klopt wel xD

het is een echt verhaal over een vulkaan weet je wel zo'n berg

en die is dan veel in het nieuws en dan barst ie uit heel de lucht boven forks wordt zo donker als de nacht als het 4 uur snachts is en de mensen hebben veel last van de as en de vampieren ook de geur van de as blokeerd de geur van het voetsel blijft raar om zo te zeggen hihi dus ze kunnen niets meer vinden misschien dat dit helpt

bella heeft er veel last van en de as is gevaarlijk de lucht wordt zo donker als inkt van een vulpen en de geur van de as van de vulkaan blokeerd de lucht en de geuren van alles dus de vampieren kunnen geen eten meer vinden het probleem is wereld wijd de as blokeerd de zon en de temperatuur daalt flink hij zakt in een x tien gr das flink

dus veel zieken in andere delen van amerika sterven mensen van de honger omdat hete eten geoogsd moet worden voordat het rijp is

forks zit jaren gebukt onder asregens en de huizen van sommige mensen storten in omdat as zwaarder is en regen

heb er een lama maar bedankt voor de inzet