• terwijl ze het zelf uitlokken...

    In de bassischool hadden we zo'n meisje en die zat altijd alleen. En wat was zíj racist! Ze was alleen maar vrienden met Belgen, christenen, en kinderen met blond haar en blauwe ogen.

    En omdat bijna iedereen in onze klas volzat met buitenlanders, liepen we als een boog om haar heen.


    Er was maar één buitenlander die géén moslim was maar die voldeed ook niet aan "haar eisen".

    Heb zin om kapot te slaan, poppenkast.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Screw haar, je bent te goed voor haar.
    ze had zeker niet veel vriendenxD

    Ja, dat is gewoon triest. (:


    Little birdie in the sky. Dropped a poopie in my eye. I don't scream, I don't cry. I thank god that cows can't fly. (

    Jaa dat soort mensen bestaan, niks van aantrekken ze veranderen tog niet (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Agree, die mensen zijn gewoon heel triest :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Laat haar, als zij geen vrienden wilt hebben.. :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    omg wat n slet xD

    maar misschien mag ze dat gwn ni van haat ouders :x als t aan mijn stiefma lag, mocht ik met niemand van mijn school omgaan.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    omg wat n slet xD

    maar misschien mag ze dat gwn ni van haat ouders :x als t aan mijn stiefma lag, mocht ik met niemand van mijn school omgaan.


    Haar ouders zijn de meest vriendelijkste mensen die ik óóit heb ontmoet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Achja. Misschien heeft ze er een reden voor, idk. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jij weet niet hoe zij is opgevoed, dus je kan daar niks over zeggen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Jij weet niet hoe zij is opgevoed, dus je kan daar niks over zeggen.

    RINGDINGDONG schreef:
    Jij weet niet hoe zij is opgevoed, dus je kan daar niks over zeggen.


    your eyes are like stars in the night.

    RINGDINGDONG schreef:
    Jij weet niet hoe zij is opgevoed, dus je kan daar niks over zeggen.



    Dat kan ik wel, aangezien haar ouders niet zoals haar zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    als ik ergens haat aan heb is het wel aan racisme en discriminatie


    I solemny swear i am up to no good

    Tja, dat soort mensen bestaan en zullen blijven bestaan. Je kan niet iemand dwingen om te veranderen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ach die mensen moeten er ook zijn.


    -