• Ja thuis geloven we dat Isa in de zomer is geboren^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is toch gewoon op 1 januari? want onze jaartelling is toch zo dat het zo veel jaar na christus is, en dan hebben we het toch over zijn geboorte? dus dan lijkt winter mij de oplossing


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    PurpleCow schreef:
    Op drie koningen, dus in de winter ^^

    Ik weet dat het verschil moeilijk te merken is, maar toen ben ik geboren (:
    Ken je dat liedje niet van 'Midden in de winternacht, ging de hemel open'...'Jezus is geboren'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Weet ik niet, boeit me niet. [a]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Drie Koningen. Kerstavond is de terugkeer van het licht (of zo) en voor de Christenen was Jezus het licht. Doordat de Christenen bijna alle feestdagen hebben overgenomen, vieren we de geboorte van Jezus dus tijdens Kerst, maar dat klopt dus eigenlijk niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik dacht maart.. en in het jaar 6 voor onze jaartelling.. Eén van die historici zat ernaast..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    OHMYGEORG schreef:
    Drie Koningen. Kerstavond is de terugkeer van het licht (of zo) en voor de Christenen was Jezus het licht. Doordat de Christenen bijna alle feestdagen hebben overgenomen, vieren we de geboorte van Jezus dus tijdens Kerst, maar dat klopt dus eigenlijk niet.

    Exactly like I said :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Hij is niet geboren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    In de winter


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt