• Ja. Ik ben nu The Sorcerer's Apprentice aan het kijken, al 2 minuten. Het begint al leuk.
    'De machtige tovenares is de grootste vijand van Merlijn.' Dus dan zie je zo'n vrouwtje allemaal mensjes doden met vuur uit haar handen. Dan zie je Merlijn, die molt een paar kandelaars en daarna trekt hij zijn zwaard. Nee, geen coole magie om een tovenares mee te doden, maar een lame zwaard.
    Dikke fail haha.

    Wie heeft dat ook wel eens gehad, dat je je doodergert aan de hoofdpersonen in een film of boek?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Haha, ik had precies hetzelfde bij die film ='D En ik heb het altijd bij horrorfilms. Zo van 'Ik word achtervolg door een moordenaar, maar ik neem de tijd om de deur te sluiten en door het sleutelgat te gaan kijken of hij achter me aan komt.'


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik erger me er altijd aan als ze gaan kijken of het monster/moordenaar werkelijk dood is als ze op de grond liggen.
    serieus.
    Ik zal dan eerst keihard doorslaan met een wapen en hem dan achter laten en vluchten man XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Courtesan schreef:
    Haha, ik had precies hetzelfde bij die film ='D En ik heb het altijd bij horrorfilms. Zo van 'Ik word achtervolg door een moordenaar, maar ik neem de tijd om de deur te sluiten en door het sleutelgat te gaan kijken of hij achter me aan komt.'

    Of 'Ik ben alleen thuis en hoor een fucking eng geluid, laat ik de kelder inlopen zonder het licht aan te doen om te kijken waar dat fucking enge geluid vandaan kwam'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Peekaboo schreef:
    Ja. Ik ben nu The Sorcerer's Apprentice aan het kijken, al 2 minuten. Het begint al leuk.
    'De machtige tovenares is de grootste vijand van Merlijn.' Dus dan zie je zo'n vrouwtje allemaal mensjes doden met vuur uit haar handen. Dan zie je Merlijn, die molt een paar kandelaars en daarna trekt hij zijn zwaard. Nee, geen coole magie om een tovenares mee te doden, maar een lame zwaard.
    Dikke fail haha.

    Wie heeft dat ook wel eens gehad, dat je je doodergert aan de hoofdpersonen in een film of boek?


    Dat zelfde heb ik ook altijd bij Lord or the Rings..

    Voor de rest erger ik me ook zo ongeveer aan alle dingen die hier al eerder zijn genoemt..

    In een horrorfilm, als ze naar het geluid toe gaan. Dan zit ik zo voor de tv; Nee, nee! Je gaat er niet heen! Hoor je me? NIET!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hihi, ik heb de film geloof ik thuis, maar ik heb hem nog niet bekeken. Ik ben nu best wel nieuwsgierig :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.